|
Autor:
Data zakupu usługi: 10 sierpień 2018 Pisemny: 12 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Zwróciłem się do firmy, po raz pierwszy zdecydowałem się zwrócić do biur podróży o wykupienie wycieczki zorganizowanej.
Zostawiłem prośbę do wielu firm, kierownik Galaxy oddzwonił, wyjaśniłem: „Czy dobrze rozumiem, że jesteś organizatorem wycieczek?” Kierownik zająknął się trochę i kontynuował: „Tak, zgadza się” (jak teraz rozumiem, myślała, żeby kłamać albo nie kłamać). Zapytałem, gdzie są ich biura, dziewczyna skonsultowała się i w wyniku rozmowy wysłała mi wiadomość z danymi kontaktowymi do urzędu.No generalnie jest to wygodne ,ale nie zapisywałam się i nie powiedziałam,że mam zamiar do nich przyjść.SMS przychodzi codziennie,dzisiaj jest niedziela i jeszcze dziś otrzymałem kolejny SMS.
Zadzwoniłem pod jeden numer i poprosiłem o usunięcie z mojej listy mailingowej spamu. Uznałem, że nie będzie zbyteczne zgłaszanie, że kierownik skłamał. Do czego usłyszałem: „Żaden touroperator nie pracuje z osobami fizycznymi, musisz to zrozumieć”
Posłuchajcie, drodzy panowie, osobiście nic wam nie zawdzięczam, a to, że wiecie, nie powinno być podstawą do kłamstwa! Twój pracownik mógłby powiedzieć prawdę i wyjaśnić ten fakt, a nie kłamać. A ty zamiast słuchać i podejmować działania, zaczynasz mówić o tym, co powinienem wiedzieć. Już na pierwsze żądanie widać, że jeśli klient czegoś nie wie, menedżer śmiało go wprowadza w błąd, a wtedy operator może po prostu powiedzieć jednym numerem firmy, że „sam wszystko trzeba było wiedzieć!”