|
Autor:
Data zakupu usługi: 20 lipiec 2013 Pisemny: 07 sierpień 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
20 czerwca br. zarezerwowałam wycieczkę „Norwegia w miniaturze” z 27.07.2013 i dokonałam częściowej przedpłaty
26 czerwca otrzymałem pismo od kierownika Marii Airapetovej informujące mnie, że grupa nie została zatrudniona na ten termin i zaproponowano mi opcje na 20 lub 29 lipca od godz.
(cytuję) zapis wszystkich parametrów. Zgodziłem się na zmianę daty wyjazdu na 27/07, jednak po otrzymaniu arkusza rezerwacji dowiedziałem się, że zgodnie z tym programem ostatnie dwie noce powinienem spędzić w hotelu,
znajduje się na lotnisku Oslo, które znajduje się 50 kilometrów od miasta.
To kategorycznie mi nie odpowiadało, o czym telefonicznie poinformowałem Marię Airapetovą. Airapetova Maria zaproponowała mi w tym przypadku dołączenie do grupy, która podróżuje 20.07, obiecując, że program dla tej grupy jest dokładnie taki sam, jaki wybrałem początkowo i jest tylko jedna noc na lotnisku - przed odlotem. Zgodziłem się i wysłano do mnie arkusz
rezerwacja z programem, który mi odpowiadał i zapłaciłem za wycieczkę w całości.
Jednak tuż przed wyjazdem, kiedy wszystkie dokumenty w programie i arkuszu rezerwacji dotarły do mnie, ponownie znalazłam opcję z dwoma noclegami na lotnisku w Oslo.
Kierownik doskonale wiedział, że jestem kategorycznie
nie pasowało mi, a jedynym wyjaśnieniem, jakie mogę dać na to wszystko, jest to, że Maria Airapetova celowo wprowadziła mnie w błąd, wysyłając fikcyjny arkusz rezerwacji,
pozbyć się problematycznego klienta i wiedząc, że w ostatniej chwili i tak nic nie da się zmienić.
W hotelu były ze mną jeszcze 4 osoby z naszej grupy, które, jak się okazało, nie miały pojęcia, że 2 noce w hotelu Oslo i wolny dzień w Oslo, wskazane w rezerwacji, to tak naprawdę 2 noclegi na lotnisku i do Oslo Najpierw trzeba się tam dostać autobusem, potem pociągiem.
Tak, powinni byli zapytać, dokąd jadą, ale - zapytałem, odmówiłem, zmieniłem datę wyjazdu - i uzyskałem absolutnie ten sam wynik.