Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Kijów)

handlarze

Autor:
Data zakupu usługi: 11 listopad 2016
Pisemny: 18 listopad 2016
3.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Jak uważać się za „lidera” rynku usług turystycznych, a jednocześnie za frajerów swoich klientów.

Od ponad 15 lat korzystam z usług różnych touroperatorów organizując rodzinne wakacje, jednym z nich jest Anex Tour Ukraine. Zdarzały się różne sytuacje, ale nie wpływały one szczególnie na jakość reszty.

Tak było z Anexem do dziś, co całkowicie zmieniło moje wyobrażenie o roli i miejscu klienta (tak, tego, który płaci Ci pieniądze) w hierarchii tej firmy.

To miejsce znajduje się na…, czyli poniżej cokołu. Teraz sama historia, „próbka” marketingu, orientacji na klienta i innych metod zarabiania pieniędzy.

Tydzień temu, studiując oferty touroperatorów, zatrzymuję się, zamawiam i płacę za wycieczkę. 9 nocy (to ważne!), wcześniejszy wyjazd, późny powrót. Nie mam dużo czasu na odpoczynek, więc każdy dzień jest ważny. Po 3 dniach przychodzi pismo o zmianie godziny wyjazdu o +12 godzin. Dobra, pomyślałem, niech przynajmniej jeden dzień świetlny na minusie. I na próżno był to czarny łabędź.

Kolejny dzień później przychodzi kolejne zgłoszenie, już lot powrotny minus kolejne 12 godzin, czyli kolejny dzień. Powinienem zauważyć, że lecę nad MORZE z dzieckiem i ważne są dla mnie godziny dzienne, a nie możliwość jedzenia, picia, tańca na dyskotece. Tym samym z planowanych 10 godzin dziennych od razu mi odbierają 2, a to już za hmm… dużo.

Patrzę na stronę Anex i stwierdzam, że jeśli przesunę płatną wycieczkę o +1 dzień, wszystko wydaje się być OK w przypadku lotów. Deklarowany koszt jest o 30 USD niższy niż to, co zapłaciłem.

W nadziei na zrozumienie wszystkich stron, proszę agenta o zmianę rezerwacji wycieczki dla mnie. Dla tych, którzy wiedzą, hotel i loty są „zielone”, 2 tygodnie przed planowanym terminem. Jakie było moje zdziwienie, gdy zawiadomiono mnie, że będzie to kosztować +95 USD i, za twoją szkodliwość, 15 USD z nosa. W ten sposób jestem już winien 120 USD niespodziewanie i zaczynam się czuć jak prawdziwy frajer. A ja jeszcze nigdzie nie poszedłem i nie spotkałem się z surową rzeczywistością „wyłudzania” ode mnie pieniędzy, zaczynając od zakupu wizy, wycieczek i innych oszustw.

Na moim ???!!! (uwagi, jeśli można to tak opisać) kierownik powiedział mi, że polecono mu „Więc wyjaśnij turystowi, że możesz zmienić rezerwację w cenie SPO”.

NIE szanowany kierownik sprzedaży Victoria Karas, prawdopodobnie w przyzwoitych spółkach publicznych, w zwyczaju jest używanie bardziej uprzejmych zwrotów z klientami, dzięki którym istniejesz. Poza tym absolutnie nie interesuje mnie wasze oprogramowanie open source (a co to jest?) i inne rozkosze „wewnętrznego świata firmy”, konkretna cena jest wskazana na stronie internetowej firmy, która jest „ofertą publiczną” i na tym się skupiam.

Jeśli celem każdej firmy jest tylko zysk, to wszystkie kończą się źle, a nawet bardzo źle.

Klient ma zawsze rację, czy klient jest na pierwszym miejscu? NIE, dla Anex Tour to pieniądze.

Aby kontynuować, bądź na bieżąco!