Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Kijów)

Bardzo nieprzyjemne doświadczenie

Autor:
Data zakupu usługi: 01 kwiecień 2019
Pisemny: 15 listopad 2019
2.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Nigdy nie spotkałem agencji bardziej obrzydliwej niż Anekstura! Odpoczywałem w Sharm w kwietniu, otrzymałem wiele negatywnych emocji. Przyleciałem, myślałem nawet o zadośćuczynieniu za szkody moralne i materialne, ale czas minął, okej, myślę, że następnym razem po prostu nie będę się w to angażować. Ale w tym momencie moja siostra postanowiła spróbować szczęścia i dziś wybrała się z tym operatorem w „piękną” podróż do Egiptu, której już gorzko żałowała. Dlatego przeszłość skoczyła we mnie i postanowiłem wyrazić swoje oburzenie.

Krótko o swoim smutku. W zasadzie to były wszystkie trzy. Zaczynając od przedpotopowego samolotu Azur Air, który cudem nie rozleciał się w powietrzu, kończąc na najgorszej 5* z mojego doświadczenia (byłem w Sharm 3 razy, w Hurghadzie 5). Mówimy o Sharm Grand Plaza Resort. Jedzenie nie jest bardzo dobre, animacja jest słaba, wszystko jest słabe, słabe. Ale to są drobiazgi. Główną katastrofą są przewodnicy!!! Istotą ich pracy na 99,99%, ich zdaniem, jest tylko sprzedanie maksymalnej liczby ich nieracjonalnie drogich, ale bardzo tanich wycieczek. Rzeczywiście stosowane są groźby, szantaż i zastraszanie. Jeśli nie kupisz przynajmniej jednej wycieczki, jesteś vrazhina! Naprawdę! Zaczynają być niegrzeczni, niegrzeczni i ignorują wszelkie prośby o rozwiązanie konkretnego problemu. Obejrzałem zdjęcie jednego z przewodników krzyczącego na starszą kobietę z dobrą nieprzyzwoitością! Dlatego dla siebie postanowiłem zredukować komunikację z tymi typami do zera absolutnego. Ale, niestety, nie uchroniło mnie to od kłopotów.

Istota. Jak wiadomo, data i godzina wyjazdu na koniec wakacji mogą nie odpowiadać wcześniej podanym. A swój czas możesz sprawdzić na tablicy informacyjnej operatora w przeddzień wyjazdu na dole po obiedzie. I właśnie to zrobiłem. Przyjechałam po obiedzie, listy na jutro już wisiały, mój lot się nie zmienił, miałam lecieć o 18.00, co bardzo mnie ucieszyło. Rano o siódmej poszedłem pobiegać, wziąłem prysznic i już szedłem na plażę, gdy zadzwonił telefon. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy okazało się, że kierowca autobusu dzwoni, krzyczy do telefonu, że nie będzie dłużej czekał, lot był za trzy godziny i to był mój problem, jak dostać się na lotnisko !!! Próbowałam mu wytłumaczyć, że była jakaś pomyłka, na lotnisko było za wcześnie, ale powiedział, że jestem na liście, a mój lot jest rano! Biegnąc do recepcji, z przerażeniem zobaczyłem, że listy, które wisiały o 20.00 zniknęły i wiszą nowe, gdzie naprawdę wskazany jest zupełnie inny lot! Poranek! To był szok! Nie potrafię wyrazić swojego poziomu stresu! Nie było tam przewodników Anexa. Kiedy udało mi się dodzwonić do jednego z nich, Tamerlana, doznałem kolejnego wielkiego szoku! Zamiast pomóc rozwiązać problem, zaczął oskarżać mnie o kłamstwo! Np. o zmianie godziny odjazdu zostałem ostrzeżony telefonicznie, a listy również zmieniły się tego samego wieczoru (po 21.00!!!), ale ja, widzicie, chciałem pożreć ich „pyszne” śniadanie i dlatego spóźniłem się na autobus !!!!! I coraz więcej i więcej chamstwa, kłamstw, przekleństw i zero pomocy!!! Generalnie jedyne, co mi pozostało, to polegać tylko na sobie. Biegnij do pokoju, wrzuć rzeczy do walizki, wezwij taksówkę i pędź na lotnisko. O czymś zapomniałem oczywiście w zaciągnięciach taksówka nie była tania (wziąłem ją od porodu, żeby było szybciej), a jeśli chodzi o śniadanie, ledwo zdążyłem wypić filiżankę kawy na lotnisku (też bardzo drogie) i kup butelkę wody. Już po wylądowaniu okazało się, że było pięć rodzin tak nieszczęśliwych jak ja! Ludzie z dziećmi również zebrali się w 10 minut i pojechali taksówką. Zobaczysz! Oni (przewodnicy) nie dbają o nic poza swoimi głupimi wycieczkami! Podstawowe znaczenie ma przekazywanie turystom informacji na złom. Przeproś za zaniedbania, rozwiąż problem, o czym ty mówisz?!

Moja rada: nie ufaj przewodnikom Anekstur, nie licz na nich w przypadku siły wyższej, a także w każdym innym przypadku. Nie tylko nie pomogą, ale mogą też zranić. Przynajmniej zrujnuj wakacje.

Tak i o mojej siostrze. Ona i jej rodzina są w hotelu od rana, a Azur Air zgubiło ich bagaż gdzieś między Kijowem a Hurghadą. Jest już 23.30 i nie wiadomo, co jest z bagażami. Tam nic nie ma! Co więcej, w hotelu również 5*, w łazience nie ma nawet mydła! I oczywiście przewodnik Anex mówi, że to nie jego problem! Kto by wątpił!