OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR ТУРОПЕРАТОР
Tym razem nie było nakładek i przygód z Annex-tour i przewoźnikiem Azur-avia, za co dziękujemy wszystkim. →
Podróżowałem razem z mężem przez biuro podróży Anex Tour. Lot do Sharm nie został przeniesiony, polecieli dobrze, spotkali nas na czas i bez problemów. Rano odbyło się spotkanie z przewodnikiem hotelowym, którego celem było zaproponowanie wycieczek, niektórzy twierdzą, że cena jest zbyt wysoka (nie rozpoznaliśmy i nie sprawdziliśmy) na tych samych warunkach. →
Biuro podróży organizowało wycieczki w rozsądnych cenach, wszystko mi się podobało, ale przewoźnik Azur Air jest fatalny...samolot jest w dobrym stanie, ale na wylot z Egiptu czekaliśmy bardzo długo bo czarter się spóźnił.... przenieśli go 4 razy i czekali na lotnisku prawie dzień, aby wrócić do domu. →
1) Wybrał ze względu na niską cenę. 2) Przewodnicy nie zwracają na ciebie uwagi. Jak tylko kupisz od nich wycieczkę, natychmiast odejdą i nie otrzymasz od nich więcej informacji. 3) Kilka dni przed odlotem próbowali dowiedzieć się, kiedy autobus zabierze nas na lotnisko, na co jeden z przewodników z aneksu powiedział: „Nic nie wiem. →
Druga podróż przez biuro podróży. Byli zadowoleni. Wybraliśmy wycieczkę z niezawodnym przewoźnikiem lotniczym, ofertę wycieczek, towarzyskiego i odpowiedzialnego przewodnika. →
Anex tour przesunął czas lotu łącznie o 22 godziny, tj. ukradł te 22 godziny płatnego odpoczynku. Lot powrotny z Turcji został przełożony z 23.30 na 6.30 rano, stracono cały dzień odpoczynku. Co więcej, gdy lot został przełożony, wycieczka stała się tańsza na stronie, tj. →
W związku z masowymi kradzieżami w Bodrum Bay Resort, których również byliśmy ofiarami, Przewodnicy wycieczek Anex (w Bodrum) zignorowali prośbę o pomoc. Nie pomogli zadzwonić na policję, nie pomogli w komunikacji z personelem, ponieważ nie znali ani angielskiego, ani tureckiego. Zawieźli nas na komisariat i szczęśliwie zostawili nas ze słowami „czekaj na tłumacza” bez znajomości języka tureckiego (policja nie mówiła po angielsku) mieliśmy trudności, bo nikt nie będzie szukał tłumacza, policja odmówił przyjęcia wniosku, udawał, że nie rozumie, co mówimy przez e-mail. →
Spośród wszystkich opcji na rynku, zapewnili najlepszą ofertę na wycieczkę. Jednak! Jakość świadczonych usług jest bardzo niska. Hotel zdecydowanie nie był kontrolowany, w przeciwnym razie odpowiedni organizator wycieczek nie skorzystałby z jego usług. Zaangażowani przewodnicy, ani ryb, ani mięsa, podczas wycieczek zamiast faktów historycznych opowiadają, gdzie można coś kupić i zabierają do sklepów, gdzie otrzymują łapówki. →
Złożyła podanie z polecenia krewnych. Kolejna wycieczka też jest z nimi. →
Wybór jest przypadkowy. Zadowolony z kierownika. Będzie okazja do powtórzenia takiego święta, koniecznie za pośrednictwem tej agencji. →
|