OPINIE O FIRMACH PODRÓŻY
NAJNOWSZE OPINIE O BIURACH PODRÓŻY
Podobało mi się wszystko, wszystko było szybkie, wysokiej jakości i po prostu cudowne. Bardzo dobra agencja. Lot został przełożony na 6 godzin, ale nie był połączony z linią lotniczą, bo zadzwonili i powiedzieli, że na pokładzie jest bomba, więc wszystkie samoloty były opóźnione. →
Wszystko nam odpowiadało pod względem jakości obsługi, jedyne, że dziewczyna, która sprzedała wycieczkę na Cypr nie pojechała sama (a my jechaliśmy na Cypr), nie mogła podać elementarnych informacji, jak np. przejściówki do gniazdka . I to oczywiście minus. Mieliśmy też opóźnienie lotu, gdy polecieliśmy tam nawet o 7 godzin. →
Otrzymaliśmy wszystkie informacje, nawet więcej niż chcieliśmy, wszystko było cudowne. Nie mieliśmy opóźnień, mieliśmy szczęście. Polecieliśmy z Anex Tour. Chociaż ludzie, którzy byli z nami w hotelu, albo przyjechali wcześniej, albo później, wszyscy mieli przełożony lot, a my mieliśmy szczęście, wszystko było na czas. →
Generalnie w agencji była normalna jakość obsługi, nie mam żadnych skarg w ich kierunku. Mieliśmy transfer, ale nie znaczący, 2,5 godziny do przodu, nie taki straszny, zwłaszcza że z góry o tym ostrzegano. Na miejscu wybraliśmy się na jedną wycieczkę, całkiem ciekawą, podobała nam się. →
Smród służył nam według najwyższego porządku. Nawet agencja garna, przyjazny personel, wszystko jest cudowne. Vilt zvіdsi, więc z Turechinny buv bez żadnych zmian, wszystko na raz. Pospieszyliśmy z możliwością zwiedzania i straciliśmy satysfakcję. Wszystko zgadzało się z deklarowanymi. →
Byłam zadowolona z obsługi w tej agencji, z przyjemnością wrócę do nich ponownie. Wszystkie loty do nas odbyły się na czas i bez żadnych zakłóceń. Jestem zniesmaczona taką jakością obsługi, mogę je mu polecić. →
Biuro podróży poleciło mi hotel. Wszystko było więcej niż normalnie. Bardzo się martwiłem, że będą transfery lub opóźnienia, ale nic z tego się nie wydarzyło. Odbyliśmy 3 wycieczki na miejscu, w zasadzie wszystko było w porządku, ale nie do końca odpowiadało zadeklarowanemu. →
Rozmawiałem z dziewczyną przez telefon, wszystko robiłem online, nie musiałem nawet iść do biura. Ta usługa jest bardzo wygodna. Kupiłem bilet o 2 po południu, zapłaciłem za wszystko, musiałem wylecieć następnego dnia o wpół do drugiej po południu, potem przełożyli mój lot na 3 nad ranem i wylecieli już wcześnie jak 4. →
Odlatuję od nich trzeci raz, zawsze wszystko w porządku, bez komentarzy. Dobra robota chłopaki. Nie mam żadnych skarg na lot, z wyjątkiem podróży powrotnej. Ale to raczej skarga do przedstawicieli TPG. Kiedy mieli nas odebrać z hotelu, nie było ani słowa, ile to będzie. Siedzieliśmy sobie na nerwach do 12 w nocy, potem po prostu oddzwoniliśmy i chwilę porozmawialiśmy. →
Przyszedłem do agencji, dziewczyna mi wszystko wyjaśniła, pokazała. Wszystko było lepsze, obsługa była lepsza. W planie lotu wszystko też było dobrze, jednocześnie bez czkawki, jak tutaj i tak z powrotem. Przedstawiciel operatora proponuvav poїzzdki na raznі tsіkavi ekskursії, ale nie spieszyłem się z propozycją. →