|
Autor:
Data zakupu usługi: 29 wrzesień 2012 Pisemny: 23 listopad 2012 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
tour Hiszpania-Francja 13-20 października 2012, przewodnik na trasie Kudryavtseva Inna.
Bajecznie piękna wycieczka została zepsuta przez przewodnika.
Mówiąc dokładniej, usługa wycieczek z jej strony nie została nam zapewniona.
Inna siedziała na przednim siedzeniu autobusu plecami do nas - od czasu do czasu coś mruknęła (z książki lub telefonu), a potem po naszych zapytaniach, co to jest po prawej, że mijamy?
W ogóle nic nam nie powiedziano o Francji, jako grupa dokonaliśmy zbiorczego przeglądu wyjazdu.Spośród 12 osób 7 zgłoszonych, 2 współczuło Innie, 3 po prostu bały się szykan i prześladowań (dziedzictwo sowiecka przeszłość).
Najważniejsze jest to, że nie dostaliśmy usługi turystycznej, nie dowiedzieliśmy się niczego o Francji.
Wielokrotnie pisaliśmy do DSBW - nie było odpowiedzi, postanowiliśmy to wszystko uciszyć.
Postanowiłem zadzwonić do ich siedziby.
Tam niejaki Dmitrij Romanow szczerze mnie wkurzył, mówiąc, że nikt oprócz mnie nie napisał, że list z recenzją turystów, który mu wysłałem, został napisany przez jedną osobę i ogólnie, że możemy robić, co chcemy, że są żadnych skarg na Innę itp.
Z lekkim oszołomieniem piszę do dyrektora generalnego Karena Gonczarowa z prośbą o przyjrzenie się sytuacji i rozwiązanie kwestii odszkodowań dla turystów.
Zamiast Karen odpowiada mi jego zastępca Sirotkina, oto jej list:
Droga Lily!
Dziękujemy za skontaktowanie się z naszą firmą z konstruktywną krytyką dotyczącą niedociągnięć w pracy przewodnika na trasie „Hiszpania-Francja” od 13.10.2012.
Zawsze słuchamy opinii naszych turystów, co pozwala nam stale podnosić jakość oferowanych przez nas usług. Dlatego zapewniam, że zrezygnowaliśmy z usług przewodnika Inny, aw przyszłości, zgodnie z Waszą rekomendacją, zaangażujemy przewodnika Wandę do towarzyszenia naszym grupom.
Chciałabym jednak zwrócić uwagę na fakt, że wszystkie wycieczki zgodnie z programem były zapewnione, zaangażowany był transport i przewodnik. Koszt wycieczek krajoznawczych obejmuje wycieczki ogólnoedukacyjne z ogólnymi informacjami o badanych obiektach. Dla osób bardziej zainteresowanych historią regionu organizujemy ekskluzywne wycieczki dla stałych klientów, gdzie przewodnik towarzyszący takim grupom posiada specjalistyczną wiedzę niezbędną do prowadzenia takich tematycznych wycieczek.
W związku z tym nie możemy przyjąć Twojego roszczenia o odszkodowanie, ponieważ wykonaliśmy wszystkie usługi obiecane podczas rezerwacji wycieczki.
Dyrekcja rozpatrzyła również kwestię niedopuszczalnego zachowania Dmitrija Romanowa, kierownika działu rezerwacji. Zwrócono mu uwagę na niemożność takiej komunikacji z klientami naszej firmy.
Ostrzega się go, że jeśli taki sygnał się powtórzy, zostanie zwolniony z naszej firmy.
W imieniu naszej firmy przepraszam za zachowanie naszego pracownika.
Z poważaniem,
Sirotkina Weronika,
Zastępca Dyrektora DSBW-TOURS
Otóż to. Fajnie, ale nie do końca, nie odpowiadali przez ponad miesiąc, robili się nieprzyjemni, oskarżani o kłamstwo.
Ale nie było usługi wycieczek, a list z podpisami również nie był brany pod uwagę.
I nikt nie pomyślał o wypłacie odszkodowania.