|
Autor:
Data zakupu usługi: 30 wrzesień 2015 Pisemny: 03 październik 2015 |
|
Biuro podróży: (Woroneż) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry wszystkim!
Dzięki „uważnej” i „zorientowanej na klienta” pracy menedżerów Jekateriny, Julii i zastępcy dyrektora straciłem 5000 rubli na wybór trasy w agencji Pink Elephant w Woroneżu (Prospekt Leninsky).
Odebrałem wycieczkę do Egiptu: jeden pokój dla dwojga i jeden pokój dla trzech (dwie osoby dorosłe + dziecko) na 14 nocy, 40 tys. od osoby, w połowie października. Zostawiłem prośbę w internecie. W ciągu 10 minut kierownik biura podróży Pink Elephant, Woroneż, oddzwonił do mnie. Rozmowy telefoniczne są świetne. Omówiliśmy wszystko i od razu zauważyłem nasze możliwości finansowe i możliwości płatnicze (gotówka po 10 października + kredyt na drugi numer). 29 września kierownik wysyła dobrą ofertę na pocztę, dzwoni telefonicznie, wszystko jest cudownie opowiedziane. Umawiamy się na spotkanie: o godz. 10 30 września. Zbliżamy się do agencji o 9.50. Zamknięte. Czekamy. O 10.05 "Różowy Słoń" otwiera menedżera.
Dajemy Ci 2 minuty na wyłączenie alarmu i rozebranie się. Na dworze jest naprawdę zimno, więc idziemy do agencji o 10.07. Od razu łapiemy takie niezadowolone spojrzenie! Tych. Dziewczyny, widzicie, nie zdążyły się jeszcze rozebrać i wypić kawy, a my już przyjechaliśmy! Mówimy, że umówiliśmy się na spotkanie. Rozpoczyna się praca.
Trasa została wybrana! Wszystko nam odpowiadało. Zawieramy dwie umowy: jedną na numer DBL i jedną na numer DBL + dziecko, czyli każdy płaci za siebie i nie jest zależny od drugiego. Wpłacamy zaliczkę i zgadzamy się, że resztę pieniędzy wniesiemy jutro. Chociaż była to też niespodzianka! Z góry informowałem, że gotówkę będę miał dopiero 10 października (tego dnia zamknąłem konto bankowe, które otworzyłem w celu otrzymania%). Zgodziłem się wcześniej zamknąć moje konto, aby skorzystać z wycieczki, ponieważ. Odmówili nam wcześniejszej rezerwacji.
Nasz kolega, który latał DBL + dziecko, nie dostał kredytu. Ponieważ
podpisaliśmy umowę, wpłaciliśmy zaliczkę, po czym wyszliśmy do pracy, nie czekając na ostateczną decyzję w sprawie jej kredytu. W tym czasie bank jej odmówił, ale planowała wieczorem przyjechać z córką, aby ubiegać się o kredyt dla niej.
Wieczorem tego samego dnia zadzwoniłem do naszej menadżerki Ekateriny, aby powiedzieć, że jutro rano wniosę dopłatę. W tym samym czasie zapytałem ją, czy nasza rezerwacja została potwierdzona? Ekaterina odpowiedziała, że nie zarezerwowali dla nas hotelu, ponieważ. Zdecydowaliśmy, że nie pójdziemy bez naszego kolegi. W tej chwili trasa, na którą się umówiliśmy, już wyjechała! Byłem zszokowany!!! Wicedyrektor odebrał telefon i wyjaśnił, że podpisana przez nas umowa i dokonana przedpłata nie oznaczają naszej chęci zakupu!!!! Możemy wpaść i ponownie spędzić 3 godziny naszego czasu, aby wybrać wycieczkę po wyższych kosztach, ponieważ. Tanie bilety są już wyprzedane. Szczerze mówiąc podniosłem głos w rozmowie, ale nikogo nie uraziłem!
Próbowałem dowiedzieć się, dlaczego wtedy podpisaliśmy umowę na konkretny hotel i konkretny lot??? „Traktat nic nie znaczy”, brzmiała odpowiedź. Następnego ranka moja dziewczyna wzięła wpłaconą przez nas zaliczkę, a dyrektor Pink Elephant, Irina, również ją zbeształa, że podniosłem głos do kierowników telefonów!
Latam na wakacjach od 2005 roku, nigdy nie widziałem takiego bezprawia!
Kupiliśmy wycieczkę do tego samego hotelu w innej agencji. Ponieważ cena wzrosła, potem zapłacili 5000 rubli więcej. Szkoda dla pieniędzy! Teraz tak trudno na nie zarobić...
Swoją drogą inny bank udzielił naszemu koledze pożyczki w tej agencji! Kupiła też wycieczkę.
To. Agencja „Pink Elephant” straciła na naszych wycieczkach 185 000 rubli i otrzymała wiele negatywnych recenzji na wszystkich stronach dotyczących oceny biur podróży w Woroneżu.