|
Autor:
Data zakupu usługi: 22 kwiecień 2019 Pisemny: 21 może 2019 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiliśmy wycieczkę do Planet Travel (kierownik Lyubov Sokolova) na Malediwy na kwiecień 2019 r. Do Male przyjechaliśmy o 8-50 rano, przeszliśmy kontrolę paszportową i już o 9-30 staliśmy pod wskazanym stanowiskiem nr 16, znaleźliśmy się na liście i poprosiliśmy o poczekanie kilka minut, aż zbierze się reszta wczasowiczów w naszym hotelu. O 10-00 wszyscy zostali zaproszeni na łódź i powiedziano nam, że organizator wycieczek nie zapłacił za hotel i nigdzie nas nie zabiorą. Powiedzieli, że Planet Travel to nie pierwszy przypadek braku płatności. Musisz ponownie zapłacić hotelowi 2160 $ lub zadzwonić do Planet Travel i załatwić sprawę. Z tobą nie ma tak dużo pieniędzy. W Male 10-00, aw Moskwie 8-00. czekać do rozpoczęcia touroperatora 2 godziny. Wifi nie działa poza lotniskiem. Prawie nie znamy angielskiego. Stan szoku. A to w dniu 50. rocznicy, na którą przylecieli, aby świętować. Po 2,5 godzinach przeszli, kolejna godzina oczekiwania, załatwili to między sobą i powiadomiono nas, że następną łodzią zawiezie nas do hotelu.
Do hotelu dotarliśmy około 16.00 czasu lokalnego, ao 18.00 było już tam ciemno. W ogóle ukradli nam jeden dzień odpoczynku. I do końca wakacji dręczyły nas niejasne wątpliwości, czy z biletami powrotnymi wszystko będzie w porządku, ale nic się nie stało. Na naszą prośbę o odszkodowanie za zepsuty urlop obiecali w przyszłości jakąś wirtualną zniżkę na przyszłe wakacje. Być może nasza historia pomoże wielu podróżnikom w podjęciu właściwej decyzji przy wyborze touroperatora.