Recenzja biura podróży (Kijów)

prawa konsumenta

Autor:
Data zakupu usługi: 20 lipiec 2014
Pisemny: 02 sierpień 2014
7.0
Biuro podróży: (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Nastawienie jest doskonałe, dopóki nie trzeba będzie zwracać pieniędzy za wycieczkę w kraju goszczącym, ale po prostu ZMIENIĆ na inną (nawet za dodatkową opłatą) lub zmienić dzień wycieczki (przełożenie). Nie przechodzą na inny dzień tej samej wycieczki, która istnieje w harmonogramie. Nie zwracają pieniędzy. Nie zgadzają się na zmianę na kolejną trasę.

Turysta, który z tego czy innego powodu jest ZMUSZONY do odmowy/pragnienia zmiany terminu wycieczki, traci pieniądze. Nic nie można osiągnąć.

Tak, nie informują o tym przy zakupie wycieczki. Polegają na ulotce reklamowej, która nie ma mocy prawnej, która mówi, że pieniądze są zwracane dopiero 24 godziny PRZED wycieczką. Czek nie jest wystawiany, otrzymujesz kartkę papieru na wypełnionym formularzu)

Niegodne, małostkowe zachowanie dość rozbudowanej i różnorodnej korporacji Mouzenidis, jak mi się wydawało, jest bardzo udane i deklaruje bezprecedensową uczciwość i stosunek do konsumenta swojego produktu/towarzysza. Przynajmniej tak się pozycjonują. I chętnie w to wierzysz, aż do momentu, w którym poprosisz o przesunięcie terminu wycieczki.

Chłopaki, arystokraci tego nie robią)) Możesz wymyślić coś, jak wyjść z delikatnej sytuacji z godnością.