Data zakupu usługi: 20 może 2019 Pisemny: 31 styczeń 2021
1.0
Biuro podróży: (Krasnojarsk) Typ usługi: отель, авиаперелёт
Kupiłem bilet do Hiszpanii - Malgra Del Mar w maju 2019, osobiście dyrektor Artyomenko, obiecał wakacje, jak na wsi (cisza, śpiew ptaków, długa malownicza promenada po której z przyjemnością będę spacerować ????)
Rzeczywistość: budowa wokół hotelu i wzdłuż całego nasypu: nie wiedziałem, jak przedostać się przez doły i nasypy, po wykopanych ścieżkach ogrodzonych metalowymi płotami, codziennie o 9:00, kucając ze sprzętu budowlanego i uciekając z ten „raj” zakątek!
wynik: TRYBUNAŁ, który wygrałem w 2020 roku, pomimo niewiedzy Artiomenko i jej zapewnień, że za nic nie odpowiadają, a jedynie sprzedają bilety!
ODPOWIEDZ bardziej jak! Centra handlowe łamią prawo o ochronie konsumentów (udzielanie pełnej informacji w momencie wysyłania podróżnego na wycieczkę)!
i konieczne jest wnioskowanie nie o zwrot zadośćuczynienia materialnego, ponieważ ta część jest niechętnie zaspokajana przez sąd, ale o zadośćuczynienie moralne, wtedy nie będziesz musiał ponosić kosztów sądowych (informacje za 2021 r.).