|
Autor:
Data zakupu usługi: 27 marta 2013 Pisemny: 16 kwiecień 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiłem bilet dla siebie, córki i wnuczki Express Madrid + Gran Canaria. Znalazłem wycieczkę przez Internet, tam wypełniłem kartę rezerwacji i głupio wybrałem biuro, przez które wpłacałem pieniądze i sporządzałem dokumenty (wizy, vouchery) w Shabolovce.
Nie można sobie wyobrazić bardziej niekompetentnego biura podróży niż Natalia Kaługa: 1) trzeba było przerobić kserokopię paszportów na paczkę dokumentów do wizy, umieszczając na każdym arkuszu 4 rozkładówki paszportu - okazało się, że tak nie wiem, jak poradzić sobie z jej kserokopią (kserokopię zrobiła sama w pracy), 2) przyjęła dokumenty do wizy i dopiero po 2 dniach zgłosiła, że pani wydającej wizę nie spodobało się pełnomocnictwo od ojca dziecka (sam ubiegałam się o wizę, a niezadowolenie pani wizowej mogło być rozwiązane, gdyby jedna z nich raczyła zadzwonić do centrum wizowego i wyjaśnić możliwe formy dokumentu), 3) zwróciła mi tylko część pieniędzy za wizę, „resztki” trzeba było wybić przez kierownika biura centralnego, 4) w końcu otrzymuję bon - zadaję pytanie zgodnie z jego treścią i dowiaduję się, że Madame Kaluga nie tylko nie zna żadnego języka obcego, ale nawet nie analizuje liter łacińskich, więc voucher z gwarancją hiszpańskiego hotelu w języku angielskim to dla niej rebus
. Musiałem osobiście skontaktować się z kierownikiem biura centralnego i dowiedzieć się, jakie pytania mnie interesowały. W wyniku tych wszystkich udręki wycieczka okazała się udana, ale dzięki dobrej pracy centrali DSBW i pomimo wysiłków urzędu na Kałudze.