|
Autor:
Data zakupu usługi: 30 kwiecień 2019 Pisemny: 01 może 2019 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
NIE POLUBIŁEM
1. Pośrednik nie zna sprzedawanego produktu, nie czytał opisów hoteli należących do sieci.
2. Oszustwo co do ceny wycieczki (zadeklarowałem 55 000 rubli, 70 000 rubli w drodze)
3. Agent nie zna limitu bagażu przewoźnika i nie wie, gdzie go znaleźć!!!
30.04.19 skontaktowałem się z biurem przy Bagrationovsky pr, 5 w celu odebrania wycieczki do Turcji 19 maja, 1 osoba dorosła i dziecko Życzenia: 1 linia brzegowa, piaszczysta plaża, animacje dla dzieci, jedzenie odpowiednie dla dziecka w wieku 5 lat lat. Sugerowano, że jest 6 hoteli należących do biura podróży. Po przeczytaniu najnowszych recenzji nie podobał mi się ani jeden: wirus Kosaka w jednym, brudne talerze i karaluch w drugim, hałaśliwe nocne dyskoteki w trzecim, itp. Agent bez mrugnięcia okiem zapewnił mnie, że w klimatyzacji Serra Garden („była i sama ją włączyła”), opis hotelu wyraźnie mówi: „centralna klimatyzacja działa z przerwami”, pokój to tylko 15m2, według agenta jest duży i jasny!!!.
Rozbieżność między historią agenta a rzeczywistym opisem hoteli skłoniła mnie do uważnego przeczytania zarówno opisów hoteli na oficjalnej stronie, jak i opinii turystów.Poświęciłem na to dużo czasu!
W rezultacie zatrzymałem się w hotelu poleconym przez znajomego (odpoczywałem właśnie tam).
A oto kolejne oszustwo.Cena jest podana na 55 000 rubli (9 nocy), przyszedłem zapłacić - 65 000 rubli. Czy cena wzrosła w ciągu 12 godzin? Nie, to sprzedawca, widząc klienta z pieniędzmi, postanowił zarobić.Na pytanie, dlaczego cena się zmieniła, odpowiedź brzmiała: „właśnie ustalili nową stawkę, tuż przed twoim przyjazdem”.Przyszedłem do agencji nie bez powodu, ale po poznaniu od trzech innych agentów ceny za wybrany hotel i odpowiednio wybraliśmy atrakcyjniejszą cenę.
Po zawarciu umowy o godzinie 21.30 w dniu 30.04.19 zapytałem agenta, czy będzie kolejna zmiana ceny i otrzymałem negatywną odpowiedź.
Na szlaku. Doba zrobiła resztę, a potem oszustwo, cena wzrosła, bo. przeliczenie kursu walutowego.
Oczywiście napisałem roszczenie, zostało przyjęte, ale kto zwróci poświęcony czas i nerwy? Wakacje jeszcze się nie rozpoczęły, a niekompetencja i chciwość pracowników agenta budzi już tyle negatywnych skutków!