|
Autor:
Data zakupu usługi: 24 lipiec 2012 Pisemny: 11 sierpień 2012 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Czy tego lata na Krecie przez Pegaza.
Lot był o 5-30 rano - bez opóźnień, ale to już zasługa Aeroflotu.
Długo czekaliśmy na kuriera z dokumentami – pojawił się 2 godziny przed odlotem, choć miał stawić się 2,5 godziny wcześniej, musiałam nawet zadzwonić do firmy i zapytać, kiedy się pojawi.
Podczas transferu z lotniska do hotelu kierowca złamał rączkę mojej walizki podczas podnoszenia jej do bagażnika autobusu. Wcześniej na lotnisku po przylocie korzystałem z niego - wszystko było w porządku. Kiedy powiedziałem o tym towarzyszącemu przewodnikowi Erfanowi, odpowiedział, że to nie ich (nie jego i kierowcy) sprawa, że nie mogą mi pomóc i nic nie zrobią, więc zwróciłem się do przewodnika hotelowego, dali mi walizkę z częściami uchwytu (i nie ze wszystkimi).
Zwróciłem się do przewodnika Aydera, który kazał mi napisać skargę do kierownictwa i obiecał, że po rozpatrzeniu odpowiedź zostanie mi wysłana SMS-em.
Napisałem reklamację z prośbą o naprawę lub uszkodzenie pióra. Nie czekałem na SMS, przewodnik na każdym naszym spotkaniu zapewniał mnie, że przesłał skargę faksem, a przed moim wyjazdem powiedział, że ten incydent nawet nie będzie brany pod uwagę.
To bardzo brzydki czyn ze strony pracowników Pegasusa. Nastrój przed rozpoczęciem wakacji psuło takie lekceważenie postawy – w końcu po prostu zostaliśmy z rozbitą walizką i odjechaliśmy. W autobusie oprócz nas była tylko jedna para - można było trochę posiedzieć i jakoś rozwiązać sytuację. To było bardzo nieprzyjemne. Teraz zastanowię się dziesięć razy, czy wybrać się z tym touroperatorem.