Recenzja biura podróży (Moskwa)

obrzydliwy występ zarówno DSBW, jak i gospodarza Luisitany Sol

Autor:
Data zakupu usługi: 01 listopad 2017
Pisemny: 12 styczeń 2018
2.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: экскурсионный тур

Przez długi czas nie przechodziłam przez biuro podróży i podobno nie pojadę ponownie.

Wcześniej kilka razy przechodziłem przez tę firmę, byłem zadowolony, ale tym razem wakacje zostały przyćmione, zanim jeszcze się zaczęły.

Wycieczkę kupiłem i zapłaciłem w całości w pierwszej połowie listopada 2017 roku. Sama wycieczka odbyła się w dniach 2-9 stycznia 2018 roku. Program trasy i ubezpieczenie zostały wysłane 29 grudnia, obiecali wysłać bilety w 100% 30 grudnia. Nigdy tego nie wysłali, telefonicznie tłumaczyli, że są problemy z serwerem, chociaż przy nowoczesnej technologii można było wysłać screen biletów itp. A co do bonów hotelowych, to generalnie mówili mi, że nie są wymagane, tj. Nie miałam też potwierdzenia hoteli, więc Nowy Rok zepsuły wątpliwości, czy mogę latać. Z tym wszystko okazało się w porządku (oczywiście w przypadku braku numeru rezerwacji nie miałem możliwości wcześniejszej rejestracji).

Po przyjeździe gospodarz wystawił dokumenty na hotel i program wycieczki, który zresztą różnił się od tego, co mi dano w Moskwie. W tym miejscu nie byłoby żadnych skarg, gdyby nie dwukrotne zabranie nas do Fatimy, uwierz mi, znalazłbym coś do zrobienia zamiast drugiej przelotnej odprawy i oględzin tylko placu i kościoła. Oprócz dokumentów do hotelu otrzymałem pismo informacyjne, że firma DSBW zapłaciła za hotele i program wycieczek tylko do 4 stycznia, a jeśli nie zapłacą w terminie dopłaty, będę musiał zapłacić za trasa ponownie. Napisałem o tym wszystkim menedżerowi Elenie Fomicheva, ale nie było odpowiedzi. Inni turyści pisali i dzwonili, w efekcie nasze wycieczki były opłacone, ale te 3 dni minęły jak szpilki. Nie mogłem czerpać pełnej przyjemności z tego, co widziałem i słyszałem w tych dniach, bo. cały czas istniała groźba spłaty za i tak już drogie tournee.

Kolejny komentarz dotyczy pracy gospodarza Luisitana Sol. Pytanie do nich brzmi - dlaczego celowo stawiają swoich gości w trudnej sytuacji, gdyby odmówili przyjęcia nas jeszcze przed nowym rokiem, jestem pewien, że DSBW od razu za wszystko zapłaci.

Druga uwaga o pracy przewodnika Klimova Elena to osoba histeryczna, jakoś sprawdza listy przed wejściem do autobusu, z jakiegoś powodu nie znajduje mojego nazwiska, chociaż było na pierwszej stronie, dopiero po tym, jak wróciłem do ją z innym przewodnikiem, od razu mnie znalazła. Otwarcie zdobywa „ulubionych” i zabiera ich w najlepsze miejsca w autobusie. Odpowiada na każde pytanie czymkolwiek, tylko po to, by się tego pozbyć. Na pytanie o zakup audioprzewodnika odpowiedź brzmiała „sami nie mamy dość”, ale z jakiegoś powodu drugi przewodnik miał wszystko na stanie i z marżą, z której skorzystaliśmy.

Niestety jestem bardzo rozczarowany pracą DSBW i nikomu nie polecam usług tej firmy.