Recenzja biura podróży (Skrzydlak)

zły stosunek do klientów

Autor:
Data zakupu usługi: 20 styczeń 2014
Pisemny: 20 styczeń 2014
4.0
Biuro podróży: (Skrzydlak)
Typ usługi: другие услуги

Zwróciłem się do tej firmy (biuro w centrum handlowym "Akwarium") nie po raz pierwszy. Wcześniej nie było problemów z konsultacjami i rejestracją wycieczek. Z początku przywitali mnie takim spojrzeniem, jakbym trafił pod zły adres. zapytawszy, czego chcę, zaprosili mnie, żebym usiadł, ale wszyscy z tym samym niezadowolonym spojrzeniem. kiedy wyjaśniłem, czego potrzebuję (wycieczka nie jest łatwa. nie ta na której wdrapali się na stronę operatora na znaku, cena była ogłoszona i to wszystko. Musiałem pracować. bo ludzie chcieli latać z różnych miast, ale zadomowić się w jednym hotelu i na jeden dzień ), na co mi powiedziano, że jest to bardzo problematyczne i nie poradzą sobie z tym. Zwróciłem się do innej firmy, w której pomogli mi dość szybko.

Następnym razem zastanowię się, czy warto się tam ponownie skontaktować (przynajmniej z tego biura) z góry przepraszam pracowników innych biur tej firmy