Recenzja biura podróży (Moskwa)

na wszystkich etapach trasy egipscy reprezentanci „Natalie Tours” pokazali się z najgorszą setką

Autor:
Data zakupu usługi: 15 październik 2015
Pisemny: 27 październik 2015
1.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

„Natalie Tours” okazała się jedynym rosyjskim touroperatorem, który po przylocie na lotnisko w Hurghadzie nie dał swoim turystom możliwości samodzielnego ubiegania się o wizę lub z pomocą egipskich asystentów za dodatkowe pieniądze na formularz , a robiono to w agresywnej formie: 3 osoby na raz z napisem „Natalie Tours” bez żadnego wyjaśnienia „zawinęli” osoby, które wysiadły z autobusu prosto do swoich stojaków, gdzie błyskawicznie narosła kolejka z całego samolotu , odpowiednio, doszło do ścisku, krzyków i innych nieprzyjemnych chwil, w których wcale nie ma dobrego wypoczynku. Nasza rodzina była zmuszona wziąć blankiety do samodzielnego wypełnienia od sąsiedniego touroperatora Tez-Tour, ponieważ. przedstawiciele "Natalie Tours" kategorycznie odmówili nam wystawienia pustych formularzy.

W autobusie dowożącym nas do hotelu spotkaliśmy się z niezrozumiałą dla nas początkowo sytuacją, gdy dwukrotnie przejeżdżaliśmy obok wejścia do naszego hotelu Golden 5 Almas Resort 5* z kompleksu hotelowego Golden 5 City, zabierając innych turystów do hotelu. ich hotele położone dalej niż nasze, wszyscy zauważyliśmy to z okien autobusu i byliśmy bardzo zaskoczeni, w rezultacie zamiast przepisanych 10-15 minut pojechaliśmy z lotniska do hotelu wieczorem z dziećmi, zmęczony po długim locie trwającym dokładnie 50 minut! Ale rozwiązanie tego „podstępnego manewru” waszych przedstawicieli okazało się zaskakująco proste – w naszym hotelu było najwięcej ludzi, a dokładniej 20, ale jednocześnie nie było dla nas miejsc w tym hotelu, i, Zdając sobie sprawę, że spotkają się z naszym ewidentnym niezadowoleniem i możliwymi problemami podczas rozliczenia, przedstawiciele „Natalie Tours” „pozbyli się” niepotrzebnych świadków tej hańby.

Po tym nastąpiło oczywiste oszustwo ze strony przewodniczki spotkania Natalie Tours, która poinformowała nas, że obecnie nasz hotel przechodzi gruntowny remont, więc są uprzejmie gotowi udostępnić nam pokoje w sąsiednim hotelu Golden 5 Emerald. Od razu powiedzieliśmy przewodnikowi, że jest to forma oszustwa, ponieważ. nasi znajomi właśnie wrócili z Almazu i nie pachną naprawami, wyjaśniliśmy też przewodnikowi, że gdybyśmy nie dbali o to, w którym hotelu się zatrzymać, wykupilibyśmy wycieczkę znacznie taniej na Fortune 5, ale zapłaciliśmy więcej dla Almaz, na podstawie licznych recenzji z różnych stron, gdzie ocena Almaz przewyższa ocenę innych hoteli w tym kompleksie Golden 5 City, ponieważ.

„Almaz” jest najbliżej i najdogodniej położony na plaży, z najbardziej zadbanym terytorium, najlepszą restauracją (bez częstych zatruć, jak w sąsiedniej), wszystkie programy rozrywkowe odbywają się na terytorium „Almaz”, tam są też pokoje z normalnymi meblami, a nie tak luźnymi, jak w „Emeraldzie” i tak dalej. my wszyscy (20 osób) jednogłośnie odmówiliśmy wyjścia do Emeraldy i zażądaliśmy zabrania do hotelu, który jest wskazany w naszych kuponach - do Almaz. Przewodnik sam wysiadł z autobusu na Emeraldzie, zaczął do kogoś dzwonić, po czym zupełnie zniknął z naszego pola widzenia, w efekcie przez kolejne 20 minut, my, zmęczeni po locie, siedzieliśmy w autobusie czekając na „zaginionego” przewodnika .

W efekcie wszyscy (podkreślam - 20 osób!) musieliśmy jeszcze zawieźć do recepcji Almaza i po wysadzeniu przewodnik szybko wrócił do autobusu i on i kierowca wyjechali bez słowa do nas , zostawiając nas z walizkami na ulicy z małymi dziećmi późno w nocy około 23:00.

Dobre powitanie od "Natalie Tours"!!!

W recepcji Almaz kategorycznie odmówili nam bransoletek, twierdząc, że nie ma wolnych miejsc i zaoferowali nam towarzyszenie nam w nocy pieszo do Emeraldy, która znajduje się 1,5 km wzdłuż plaży (dokładna odległość jest podana na stronie internetowej kompleksu )! Podsumowując: naszego przewodnika nie ma, wyszedł bez rozwiązania problemu z naszym zakwaterowaniem, nie ma wolnych pokoi, nie rozdają bransoletek, jest noc, wylądowaliśmy na ulicy z naszymi rzeczami i dziećmi, dzięki opiece i uwadze Natalie Tours! Tych. Przedstawiciele "Natalie Tours" i hotelu postanowili nas zagłodzić wyczerpanych i zmęczonych daleką podróżą, biorąc pod uwagę, że nasze pokoje były opłacane w dobrej wierze już od 14-00 tj. ponad 9 godzin, a nawet nie mamy możliwości przebrać się i posprzątać po długiej podróży!

Część naszych turystów, nie mogąc znieść tego koszmaru przy zakwaterowaniu, udała się do Szmaragdu pieszo, a pozostali po zadzwonieniu do dyrekcji hotelu, mimo wszystko znaleźli pokoje w najbliższym Diamond Hotelu o 2 w nocy z obietnicą przeniesienia nas do wolne pokoje następnego dnia miejsce Almaza, ale to była całkowicie nasza zasługa w obronie naszych praw, samodzielnie rozwiązaliśmy ten problem, nie było pomocy ze strony Natalie Tours!

W ramach rekompensaty personel hotelu (Salez, Sherif) przeprosił nas i następnego dnia udostępnił nam pokoje wyższej kategorii, przyjęliśmy ten komplement od hotelu i nie mamy żadnych skarg na Almaza, ale pracę przedstawicieli Natalie Tours był bardzo niezadowolony!