|
Autor:
Data zakupu usługi: 04 lipiec 2012 Pisemny: 18 lipiec 2012 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Otóż przyjaciele, po przeczytaniu wyjątkowo negatywnych recenzji w Internecie o tym touroperatorze i stwierdzeniu, że to sztuczki konkurentów, pojechałem na wakacje z mocnym zamiarem napisania własnej, jednoznacznie pozytywnej i żywej recenzji o Anex touroperator po przyjeździe. Ale go tam nie było!!! Moje dobre intencje legły w gruzach niemal natychmiast, jeszcze przed wyjazdem na wakacje!!! Przez machinacje pracowników Anex Tour z datami przyjazdu i wyjazdu oraz zuchwałe oszczędności na noclegach straciłem właściwie 2 dni płatnego urlopu! Od samego początku, kiedy dostałem voucher tuż przed lotem, doznałem pierwszego rozczarowania, ponieważ zarezerwowałem pokój premium w hotelu (i zapłaciłem w odpowiedniej cenie), a voucher okazał się być pokojem standardowym. (???!!!) Nie było już czasu na demontaż, a ja z tym, co mi dali, musiałem lecieć na wakacje. Ale nie dało się też normalnie odlecieć !!!
Zamiast godziny podanej w bilecie elektronicznym 16-30, nasz samolot był spóźniony o 3 (!!!) godziny i okazało się, że po przybyciu do pokoju hotelowego nie rozliczono nas 4 lipca, jak powinno był (a notabene za 4-ty został opłacony jak za cały dzień noclegu), a w nocy 5-go. To również wytrwale przełknąłem i zacząłem w pełni cieszyć się wakacjami. Wszystko było cudownie i gładko aż do przedostatniego wieczoru... Przybywając na spotkanie z hotelowym przewodnikiem o godzinie 21:00 w przeddzień mojego lotu do domu, otrzymałem kolejną szokującą wiadomość. Okazuje się, że nasz lot do domu, który miał odbyć się następnego dnia o godz. 19-30, został przełożony prawie dzień (!!!) wcześniej!!!!!!! Przewodnik hotelowy powiedział, że musimy się przygotować, ponieważ nasz lot z 19-30 w dniu 14 lipca został przeniesiony na 6-30 nad ranem tego samego 14 lipca, i zazwyczaj jesteśmy odbierani z hotelu i zabierani na lotnisko o 3-45 w nocy, ponieważ musisz być na lotnisku trzy godziny przed odlotem.
Na moje oburzone pytanie - dlaczego chcą nas zabrać prawie dzień wcześniej, przewodnik poradził nam, abyśmy po przylocie do domu złożyli reklamację w linii lotniczej (?!). Ale co ma z tym wspólnego linia lotnicza, jeśli czartery wynajmowane są przez touroperatora?! W rezultacie, po skontaktowaniu się z firmą Anex Tour, faktycznie straciłem 2 dni płatnego urlopu, otrzymałem wiele negatywnych emocji i byłem absolutnie rozczarowany tym touroperatorem.
Podsumowanie - Z ANEX TOUR NIGDY NIGDZIE NIE Pójdę!!!
PS Gwoli sprawiedliwości i mimo wszystko pragnę OGROMNE PODZIĘKOWAĆ PRZEWODNIKOM ANEX ZA PROFESJONALIZM TOWARZYSZĄCY WYCIECZKOM, UWAGĘ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TURYSTÓW I ICH PROBLEMY. Mimo to niektórzy ludzie w tej firmie naprawdę pracują z pełnym oddaniem i kochają swoją pracę. Podziękowania dla przewodnika hotelowego Hossam at Seagal Hotel. Jest bardzo uważny i lojalny wobec wszystkich turystów.
Wielkie podziękowania dla przewodnika Musada, który towarzyszył nam w wycieczce do Kairu. Taki ciekawy i zabawny gawędziarz! Wesoły człowiek i żartowniś, ciekawy i wykształcony rozmówca. Dzięki tym chłopakom wakacje zakończyły się sukcesem. O hotelu Seagal ogólnie tylko najlepsze wrażenia, które na pewno opublikuję w osobnej recenzji!