|
Autor:
Data zakupu usługi: 07 listopad 2011 Pisemny: 09 grudzień 2011 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Lepsze dzikie wakacje niż z wycieczką Lanta !!!!!!
Mój mąż i ja polecieliśmy na Kubę w listopadzie 2011 na 15-dniową wycieczkę, kupiliśmy ją z góry!Kiedy zameldowaliśmy się w hotelu, okazało się, że organizator wycieczki nie zapłacił za nasze wakacje. Przewodnik z lotniska nie pojechał z nami do hotelu. Ani jeden numer telefonu wskazany na Lanta Tour Avenue nie działał!!! Spotkanie z przewodnikiem miało odbyć się dopiero drugiego dnia po naszym przyjeździe.
Pierwsza wpłata do hotelu za nasze „wakacje” nastąpiła w piątym dniu naszego przyjazdu i NIE W PEŁNI! Przez te 5 dni codziennie byliśmy zmuszani do kłótni i przekonywania pracowników recepcji, aby przedłużyli nam klucz do pokoju, bo dokładnie o godzinie 12.00 przestał pracować. Przewodnika nie można znaleźć i nie przejdzie. Ze względu na różnicę czasu prawie nie spaliśmy przez te 5 dni i nocy, ponieważ staraliśmy się dodzwonić do przedstawicieli Lanta tour, przewodnika spotykającego się ze stroną Havana tour. NIKT JESZCZE NIE PRZEPROSZONY, ciągle byliśmy przełączani do nowego operatora.
Nie krzyczeliśmy, nie rzucaliśmy palcami, nie byliśmy niegrzeczni, poprosiliśmy tylko o zapłatę za nasz pokój! NIEEE!!!!NIKT NA NIC NIE ODPOWIADA jak się okazało!
W recepcji dowiedzieliśmy się, że często zdarzają się takie problemy z płatnościami u turystów Lanta-tour !!! DLACZEGO WSZYSCY MILCZE??? Wydaliśmy prawie 6000 rubli. na telefony!!!
Do pokoju mogliśmy się zameldować tylko dzięki znajomości języka angielskiego i pozostawieniu kaucji! Pojechaliśmy na system ALL-INCLUSIVE, w ogóle nie mogliśmy zabrać ze sobą gotówki. I co wtedy? Spalibyśmy na zewnątrz!!!
I podsumowując, w dniu wyjazdu z hotelu BUS SPÓŹNIONY za 2 godziny. Turyści dotarli na lotnisko zaledwie 10 MINUT PRZED ZAKOŃCZENIEM REJESTRACJI. Czy możesz sobie wyobrazić, jakie miejsca dostali??? A lot trwa 11 godzin....