|
Autor:
Data zakupu usługi: 30 listopad 2012 Pisemny: 09 luty 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: экскурсионный тур, отель, авиаперелёт |
Pojechałem z touroperatorem Tez Tour do Włoch. Kupiłem wycieczkę na moje urodziny. Okazało się, że na śniadanie 14 000 rubli. Uwzględniono również 2 wycieczki - do Wenecji i San Marino.
Nie ma żadnych skarg na transfery i wycieczki. Chociaż osiedliliśmy się nie w samym Rimini, ale na przedmieściach Viserby. Trasa została nazwana Światło „Miasta Sztuki”. Niestety hotel rozpoznaliśmy dopiero na miejscu.
Kierownik biura w Sokolnikach nie zamówił mi w samolocie posiłku wegetariańskiego, chociaż taką usługę zapewnia linia lotnicza. Powiedziano mi, że linie lotnicze nie mają tego rodzaju jedzenia. Nie ostrzegali też o podatku od zakwaterowania w hotelu i kaucji w hotelu w wysokości 50 euro. Nie było możliwości zmiany rodzaju wyżywienia w hotelu, można to zrobić nie później niż 2 tygodnie przed wyjazdem.
Po przybyciu do hotelu Giamaica 3* okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w sąsiednim hotelu po drugiej stronie ulicy Angelini 3*. A na śniadanie musimy jechać na Giamaica i tam rozwiązać wszystkie problemy. W moim pokoju nie było okna, wychodziło ono na ścianę.
Z naszej grupy w tym samym hotelu zamieszkała rodzina składająca się z 2 osób i 2 studentek. Dostali jednak normalne pokoje z dobrymi oknami. Chociaż rodzina nie miała duszy – wystarczył patyk wystający ze ściany. W ogóle nie miałem ciśnienia wody, to znaczy nie dało się umyć. Woda w zlewie jest lodowata, trzeba odczekać 10 minut na rozgrzanie. Niewiele usunęli. Podłogi w ogóle nie były myte. W łazience było okno. Żel pod prysznic i mydło włożyć raz. Właściciel hotelu Giamaica, z którym próbowałem rozwiązać problem, powiedział mi, że nie będzie możliwości przeniesienia mnie. 2 lutego przyjechała nasza przewodniczka Natalia Zubtsova, z jej pomocą zmienili mój pokój. Oznacza to, że przez 3 noce nie mogłem normalnie się myć. Światło w nowym pokoju zgasło, gdy tylko się wprowadziłem. Znowu na moją prośbę powiedzieli mi, że chcę za dużo. Światło zostało zrobione w jeden dzień.
Wybraliśmy się na wycieczki do San Marino i Wenecji (są one uwzględnione w wycieczce) Towarzysząc grupie - Andrey Pod tym względem podobało mi się wszystko, co jeszcze pamiętam, po przyjeździe do hotelu zabrali depozyt w wysokości 50 euro i podatek od zakwaterowania 15 euro Nie ostrzegło nas o tym biuro podróży Ponadto w hotelu obowiązywały zasady To znaczy, że na przykład jesz lub pijesz w pokoju, naliczana jest kara w wysokości 300 euro I tak dalej Cały arkusz instrukcje Właściciele hotelu są niegrzeczni Hotelowi nie zaproponowano, że nas zmieni Czasami też nie mogliśmy dostać się do hotelu Ale najgorsze było, gdy nie mogłem wejść o 23, zwróciłem się do pracownika Giamaica, on odpowiedział, że pukam w szyby, ale on wszystko zamyka na 24 i to nie jego problem że dzwonię do przewodnika dzwonię do przewodnika Natalya krzyczy na mnie, że śpi, budzę ją, wstaje o 4 nad ranem i to nie jej problem, ona nie odpowiada za mnie i że w hotelu jest pracownik, który się tym zajmuje.Na szczęście dotarłem do hotelu, ale wrażenie pozostało. A potem do mnie wyraziła, że przeze mnie nigdy nie zasnęła i "Dziękuję bardzo Aniu" To znaczy już na "Ty" do mnie Chociaż nie jestem jej koleżanką I znowu zaczęła krzyczeć, że to są moje problemy i nie ponosi za to odpowiedzialności dla mnie, nawet jeśli coś się stało i wszystkie strzały zostały przekazane pracownikowi hotelu Giamaica Guide Andrei powiedział, że Natalia miała rację i że zapłaciłem mało pieniędzy i nie mam prawa żądać czegoś więcej. noc spędziłem na ulicy, to dla pracowników Tez Tour byłoby ok