|
Autor:
Data zakupu usługi: 19 może 2015 Pisemny: 16 sierpień 2015 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы |
Zanim skontaktujesz się z biurem podróży, zastanów się bardzo dobrze:
Agencja zatrudnia osoby nieprofesjonalne, ponadto uczą inne osoby o turystyce.
Pracownicy agencji (mianowicie Nina Chuikina i Anna Brodskaya - Dyrektor Generalny)
Popełniono poważny błąd, który wyrządził nam znaczne szkody moralne i materialne.
Postaram się opisać tę sytuację jak najkrócej: 1,5 miesiąca przed wyjazdem kupiłem vouchery, 2 tygodnie przed naszym wylotem, operator zmienił godzinę wylotu, a potem, jak się okazało, zmieniło się lotnisko w efekcie spóźniliśmy się na lot, stracony czas, pieniądze, ale najważniejsze dla nas są nerwy i zdrowie. Jak wiadomo, nie zostaliśmy powiadomieni na czas, a nawet o przesunięciu godziny odlotu, nie mówiąc już o lotnisku.
Przez cały czas trwania negocjacji biuro podróży nie przyznało się nam do winy.
Oczywiście "spotkamy się w sądzie"!
Podobnych sytuacji jest bardzo dużo, turyści często znajdują się w podobnych sytuacjach i wygrywają 100% spraw, a zabawne jest to, że biuro podróży i jego prawnik są mocno przekonani, że mają rację.
Ponadto biuro podróży twierdzi, że winę za wszystko, co się wydarzyło, ponosimy my – turyści.
Cóż, teoretycznie sami musieliśmy śledzić wszystkie nasze dokumenty (tak, bardzo chcielibyśmy, ale kto by nam o tym napomknął?) Przecież przy zakupie wycieczki, a następnie w korespondencji, Nina Chuikina przekonała mnie, że zajmą się wszystkim i na pewno poinformują mnie o ewentualnych zmianach.
Organizator wycieczki twierdzi również, że to wyłącznie nasza wina.
Zgadza się, turyści! Nie odnoś się ani do jednego, ani do drugiego, bo nie ma w nich żadnego sensu. Zarezerwuj wszystko sam, tak jak robiłem do tej pory.