|
Autor:
Data zakupu usługi: 16 listopad 2011 Pisemny: 27 luty 2012 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Wakacje w Czechach nic nie mogą zepsuć. Jednak nigdy nie korzystaj z usług touroperatora „Vedi-tour”, jeśli nie chcesz tego samego bukietu przygód, który mi przedstawili. Nigdy nigdzie nie spotkałem się z większym nieprofesjonalizmem, a podróżuję bardzo, bardzo. Podróżując po całej Europie nigdy nie sądziłem, że zamiast pomocy można oczekiwać od przedstawicieli touroperatora jedynie obojętności i nieprawdziwych informacji.
Rezerwując i opłacając w całości wycieczkę zdrowotną do Czech (Karlovy Vary, Imperial Hotel 4*superior) na więcej niż dwa miesiące przed rozpoczęciem podróży i odpowiednio przedkładając dokumenty wizowe z wyprzedzeniem (w celu uzyskania wizy jak najszybszego wydania wizy i wydania paszportu na wyjazd do kraju bezwizowego na święta Nowego Roku), dokumenty otrzymałem dopiero 29 grudnia 2011 roku. po wielokrotnych prośbach. Natomiast wizę faktycznie otrzymano z Konsulatu Republiki Czeskiej 18 grudnia 2011 r.
Ponadto kierownik nadzoru zaprzysiągł, że dokumenty zostały wysłane 20 grudnia i dopiero po pilnych prośbach o podanie mi numeru faktury i specjalnego operatora łączności (oczywiście bezskutecznie) dokumenty wpłynęły (co więcej, kurier specjalnej komunikacji wyjaśnił, że przesyłka została wysłana z Moskwy dopiero dzień wcześniej!W związku z tym wycieczka w cieplejsze klimaty na święta noworoczne została odwołana, ale cóż, bo przed nami wakacje w moich ukochanych Czechach (do tak, jeżdżę tam 2-3 razy w roku przy najmniejszej okazji).
W przeddzień wyjazdu do Czech (16 stycznia 2012) moje biuro podróży podczas drukowania biletów lotniczych (które Vedi Tour dostarczyło tego samego dnia) odkryło, że zamiast 3-godzinnego bezpośredniego lotu Kazań-Praga-Kazań , zostałem przeniesiony na loty przesiadkowe przez Moskwę i w rezultacie mam dwa dni odpoczynku, ponieważ loty przesiadkowe przez Moskwę wyniosły od 3 do 4 godzin oczekiwania i odpowiednio nerwy - co jeśli samolot był opóźniony i połączenie nie nastąpiło?! A potem – skoro planowałam tę podróż z bezpośrednim lotem, to po co miałabym znosić niedogodności! Odwołując loty bezpośrednie, linie lotnicze kontrahentów informują o tym z wyprzedzeniem, ale ja po prostu zostałem skonfrontowany z faktem w przeddzień wylotu!
A nawet jeśli taka sytuacja się zdarzyła (bezpośredni lot został odwołany) i trzeba było lecieć przez Moskwę, to dlaczego nie przenieść mnie na bezpośredni lot do Karlowych Warów, który zbiegł się w czasie z przesiadką do Pragi - co najmniej dwa godziny można zaoszczędzić na przelewie!
Po locie do Pragi okazało się, że zabrakło przelewu, za który zapłaciłem, i dopiero po telefonach z mojego osobistego telefonu i odpowiednio na mój koszt do czeskiego przedstawicielstwa Leada trafił samochód z niewyraźnymi wyjaśnieniami Wycieczka i Rosja (do biura podróży) - najpierw powiedzieli, że kierowca mnie nie zastał, myślałem, że wyjazd został odwołany i wyjechał, po czym przedstawiciel działu transportu wyjaśnił, że samochód, który mnie zostawił się zepsuł . Więc co się właściwie stało? Lead Tour po prostu zapomniał o swoim turyście. Czas oczekiwania na transfer na lotnisku w Pradze wynosił półtorej godziny - do hotelu dotarłem dopiero o 19:30!
Znowu ok - planów jest dużo i nic nie zepsuje tu moich wakacji!
W przeddzień lotu powrotnego okazuje się, że transfer z Karlowych Warów na lotnisko w Pradze jest zarezerwowany na czas późniejszy niż sam lot - o 17:00, natomiast lot Praga-Moskwa odbędzie się o 13:35! W związku z tym znowu musiałem wydawać pieniądze na telefony do czeskiego przedstawicielstwa „Vedi Tour” i Rosji w celu wyjaśnienia – kiedy po mnie przyjdą? I czy przyjdą? Przebudziliśmy transfer na czas odpowiadający odlotowi, na lotnisko dojechaliśmy normalnie! Może to koniec kłopotów?
Nie! Podczas odprawy na lot powrotny okazuje się, że bilet był wystawiony na inne nazwisko, w związku z czym odmówili mi odprawy na lot - zaproponowali, że poczekają, aż wszyscy się odprawią - a jeśli pojawi się pani N.? !
I znowu musiałem zadzwonić do Rosji, rozpakować walizkę, znaleźć wydruk biletu elektronicznego, aby udowodnić, że bilet wystawiony na N należy do mnie! Chociaż wszyscy wokół wiedzą, że bilety elektroniczne są elektroniczne i nie trzeba ich drukować (a tym bardziej przechowywać je przez 2 tygodnie)!
Po przyjeździe napisałem roszczenie do Vedi Tour Group LLC, podałem wszystkie fakty, aw odpowiedzi - formalną odpowiedź w ciągu dwóch tygodni - nie są winni! A ja, aby zrekompensować szkodę niemajątkową (choć nie oceniałem tego - mieszkamy w niewłaściwym kraju!), muszę przedstawić wszelkiego rodzaju dowody moich strat (dość oczywiste) - poprosiłem o odszkodowanie za utracone czas i rozmowy telefoniczne! A przynajmniej tylko przeprosiny, ale nie – edukacja nie jest w porządku!
Swoją drogą, podczas wyjazdu miałam urodziny! Więc ten fakt został zignorowany przez Vedi Tour Group! Chociaż jakimi gratulacjami jestem?
Dla nich przeprosiny to duży problem!
Jestem dość aktywnym turystą - wyjeżdżam za granicę 4-5 razy w roku (w tym Czechy - 2-3 razy w roku) od ponad 20 lat, ale z tyloma problemami w jednym wyjeździe, związanymi z nieuwagą i Nawet zaniedbania pracowników branży turystycznej (w tym konkretnym przypadku Vedi Tour Group-M LLC) spotykam po raz pierwszy! Jeśli nie chcesz zepsuć wakacji, nie kontaktuj się z Vedi Tour!