|
Autor:
Data zakupu usługi: 20 sierpień 2012 Pisemny: 01 wrzesień 2012 |
|
Biuro podróży: (Rostów nad Donem) Typ usługi: пакетный тур |
Wszystko zaczęło się od przybycia do hotelu, kiedy wszystkich turystów spotkali przedstawiciele swoich firm, takich jak Corall i TEZ TOUR. i zostaliśmy wysłani do recepcji, gdzie zaproponowali osiedlenie się w innym pokoju, a po odmowie osiedlili się na 1,5 godziny, pod warunkiem, że nie ma nikogo innego i przybyliśmy o pierwszej w nocy. Wtedy w pokoju nie było kapci, ręczników i pościeli dla dziecka, za które płaciliśmy osobno przy zakupie biletu. Ten problem został rozwiązany rano. Rano na spotkaniu z przewodnikiem powiedziano nam, że „all inclusive” to „nie all inclusive: pomimo tego, że Domino składa się z kilku hoteli, a terytorium jest ogromne, można zjeść tylko w jednej restauracji, która jest około 10 minut dalej na wybrzeżu są tylko 4 bary z napojami, z czego 3 zamykają się o zachodzie słońca (czyli o 18.00), a pozostałe lokale i bary za pieniądze, mini bar uzupełniają za darmo tylko raz, oraz potem znowu dla pieniędzy.
Usługa jest obrzydliwa i to pod warunkiem, że kupiliśmy jeden z najdroższych bonów 5-gwiazdkowych, pierwsza linia i tak dalej - przez tydzień "zapomnieli" posprzątać pokój 2 razy, mini bar był uzupełniany tylko dwie puszki sprite, choć przy wyjeździe rosyjskojęzyczna dziewczyna powiedziała nam, że z naszą paczką mamy prawo codziennie uzupełniać mini bar, ale wszyscy taktownie o tym milczeli. Nie będę mówił o zawieszonych animacjach animatorów - po prostu nie żyją, próbując zabawiać wczasowiczów. Ale nadal wierzyliśmy w Anex Tour, który sprzedał nam coś zupełnie innego niż to, co namalował w kolorach. I znowu kupiliśmy 3 wycieczki od Anex. To okropne! Przewodnik o imieniu Ragab napisał, że do Kairu pojedziemy wygodnym autobusem zobaczyć piramidy, ponieważ podróż zajmie jeden dzień. Wygląda na to, że jesteśmy bezpretensjonalnymi ludźmi. Przewodnik powiedział, że wyjeżdżamy o pierwszej w nocy na wycieczkę, ale już o pierwszej w nocy okazało się, że musimy czekać jeszcze godzinę. Dobra...
O drugiej podjechał autobus przypominający nasz PAZ w środku i eskorta powiedziała, że pojedziemy nim, wzięliśmy to za żart, poza tym w kabinie był nieznośny zapach oleju napędowego, na co kierowca powiedział - to są kanistry z tyłu - usuniemy je na stacji benzynowej. A my, głupi, liczyliśmy, że na stacji benzynowej w końcu zostaniemy przeniesieni do jednego z wygodnych autobusów, które jechały z nami w konwoju. Nie braliśmy jednak pod uwagę, że były to autobusy firm Corall i TEZ TOUR. Na stacji benzynowej, powiedziałem. że dalej na ten wrak nie pojadę. bo z dzieckiem trudno byłoby znieść 12 godzin podróży i 24 godziny całej wycieczki w takich warunkach i zaproponował, że wyśle nas do hotelu. Do tego eskorta powiedziała - nie lubią pieniędzy, nie zwrócą ich, ale sami możemy dostać się do hotelu, zwróciliśmy nam zakupione bilety. Ani przewodnik, ani dyrektor hotelu nie raczyli odbierać telefonów, wysadzono nas z autobusu za miastem na opustoszałej stacji benzynowej i wyjechaliśmy. Niegrzeczność, chamstwo i bezprawie.
Zdając sobie sprawę, że jesteśmy zdeterminowani za 10 minut, autobus wrócił, a przewodnik próbował zagrozić, że bojownicy mogą nas odebrać w nocy, taksówki nie jeżdżą do rana i mieliśmy 2 minuty na powrót. Do tego wyjaśniłem w surowy sposób, co myślę o przewodniku, hotelu, ich kierownictwie i kraju, i co będę robił w najbliższej przyszłości, a potem cudem uwolnili nas przed siebie, obiecali bezpłatną wycieczkę , i tak dalej. Ale sam fakt, że przedstawiciele Anex Tour traktują swoich klientów jak zwierzęta, jest po prostu potworny. Na drugą, opłaconą z góry wycieczkę do przedstawiciela Anex Tour, spacer na 4-pokładowym jachcie. okazało się, że my i kilka innych osób nie wpuścimy do portu, bo naszych nazwisk nie ma na listach. I znowu ucierpieli tylko klienci Anex Tour. Na szczęście był dzień i sprawa została rozwiązana przez telefon, a eskorta udała się na nią dopiero po konflikcie.
Generalnie odpoczynek w 5-gwiazdkowym hotelu na pierwszej linii przypominał walkę o przetrwanie. I wreszcie, wyjeżdżając, przedstawiciele trasy Anex postanowili to ukryć. że od maja odlot samolotu następuje 1,5 godziny później. a na biletach od dawna nie ma lotów, jak się okazało, wiedzieli o tym wszyscy turyści, z wyjątkiem nieszczęśliwych, których diabeł pociągnął, by skontaktować się z Anex Tour. Przyjaciele, pomyśl 100 razy przed zakupem biletu z Anex Tour. To nieuczciwa organizacja z nieodpowiedzialnymi pracownikami. Osobiście ominę teraz to biuro sharashkin na kilometr!