Recenzja biura podróży (Moskwa)

Nieuczciwe zachowanie firmy Chiptrip (Lavka Mirov LLC)

Autor:
Data zakupu usługi: 06 wrzesień 2013
Pisemny: 21 wrzesień 2013
2.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

We wrześniu 2013 zgłosiłem się do tej firmy o zorganizowanie romantycznego wyjazdu na Rodos. Moja dziewczyna i ja lubiliśmy mały rodzinny hotel z 7 pokojami w Lindos, 150 metrów od plaży, pokazany przez wspaniałego menedżera Aleksieja Zharikova, który chętnie wybraliśmy i wykupiliśmy wycieczkę, oczekując na beztroskie wakacje. Wyobraźcie sobie nasze zdumienie, gdy transfer zabrał nas do Foliraki (37 km przed Lindos) do hotelu o tej samej nazwie, ale położonego ponad 30 minut spacerem do plaży! Jednocześnie, aby dostać się na plażę, trzeba było przejechać główną 4-pasmową autostradą wyspy, która nie była wyposażona w deptak (!), a następnie drugą, mniej ruchliwą. Zadzwoniliśmy do cudownego menedżera Aleksieja Żarikowa i zażądaliśmy, abyśmy przenieśli się do wybranego przez nas hotelu lub innego hotelu tej samej kategorii i odległości od plaży.

Menedżer cudów Aleksiej Żarikow powiedział nam, że dzień pracy już się zakończył i na pewno poruszy tę kwestię jutro rano i oddzwoni. Następnego ranka, nie czekając na telefon od cudownego menedżera Aleksieja Żarikowa, sami zadzwoniliśmy z powrotem do Chiptrip i byliśmy zaskoczeni, słysząc po drugiej stronie telefonu cudownego menedżera Artema, który powiedział, że cudowny menedżer Aleksiej Żarikow nie działa dzisiaj (!) A on, menedżer cudów Artem, spojrzy na korespondencję cudownego menedżera Aleksieja Żarikowa z organizatorem wycieczek i oddzwoni do nas. Po 20 minutach wspaniały manager Artem naprawdę do nas oddzwonił i powiedział, że zamieszkaliśmy dokładnie w tym hotelu, w którym wykupiliśmy wycieczkę (!), a także, że Chiptrip nie mógł zapewnić nam innego hotelu i zaoferował, po konsultacji z wspaniały administrator Tarelina Olga, aby rozwiązać ten problem z organizatorem wycieczek za dodatkową opłatą (!) Uzasadniając to faktem, że hotele są przepełnione.

Przy tym wszystkim w hotelu, w którym się zamieszkaliśmy, zajęty był tylko jeden z 17 pokoi - nasz (!).

W przeciwieństwie do Chiptrip, dobrze wypoczęliśmy, bo na wyspie jest wiele rzeczy do zobaczenia.

Oto moje wnioski po tej historii:

Kierownik biura podróży może popełnić błąd przy wyborze wycieczki, ale profesjonalizm i uczciwość biura podróży jest sprawdzana przez to, czy jest w stanie naprawić popełniony błąd. Uważam Chiptripa i jego wspaniałych managerów za osoby nieprofesjonalne i nieuczciwe i nie polecam moim przyjaciołom, znajomym i wszystkim, którzy czytają ten post kontakt z tą agencją - ci ludzie nie ponoszą odpowiedzialności za swoje błędy.