|
Autor:
Data zakupu usługi: 30 może 2016 Pisemny: 27 sierpień 2016 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Chcemy podzielić się naszymi wrażeniami na temat reszty od touroperatora Natalie Tours LLC, z którego usług korzystaliśmy wcześniej.
Moi przyjaciele i ja postanowiliśmy odpocząć na Cyprze i kupiliśmy bilet od Natalie Tours LLC, rezerwując go na miesiąc przed planowanymi wakacjami.
Wybraliśmy Flamingo Beach Hotel 3 gwiazdki w Larnace, gdzie mieszkają nasi przyjaciele, z którymi planowaliśmy wakacje.
Wycieczka trwała 9 dni na Cyprze, w szczególności w Larnace, w hotelu Flamingo Beach (3 gwiazdki) dla 2 osób dorosłych i 1 dziecka z niepełnym wyżywieniem. Hotel Flamingo Beach znajduje się w kurorcie Mackenzie Beach w Larnace, plaża znajduje się po drugiej stronie ulicy od hotelu (odległość od hotelu wynosi nie więcej niż 50 metrów), widok z okien pokoju to boczny widok na morze, plac zabaw dla dzieci menu, menu dietetyczne. Pracownik biura podróży zapewnił nas, że ma ofertę na ten hotel i zostało zawarte między nami zamówienie na wybór i rezerwację wycieczki na zlecenie turysty i zostało w całości opłacone.
W umowie sprecyzowano nazwę hotelu - Flamingo Beach Hotel, wyżywienie - obiadokolacja, ilość dni - 9, noclegi -8.
Jednak po przybyciu na lotnisko przedstawiciel organizatora wycieczki przekazał nam dokumenty na wycieczkę, w których wskazywała nazwa hotelu, a nie Flamingo Beach Hotel (3 gwiazdki) w Larnace, ale zupełnie inny hotel Cleopatra Apartments (3 gwiazdki ) w Ajia Napa. Przedstawiciel biura podróży odmówił wyjaśnień dotyczących zmiany hotelu. Na lotnisku transfer musiał czekać kolejne 40 minut.
W Apartamentach Kleopatry dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze z wyjściem z pokoju na jezdnię, naprzeciw której znajdowała się głośna nocna restauracja. W pokoju hotelowym zamiast dodatkowego łóżka zapewnili żelazne składane łóżko z cienkim materacem. Sam hotel znajdował się 500 metrów od plaży. W pokoju nie było ciepłej wody. Warunki odpoczynku są po prostu okropne.
Ponieważ wyjechaliśmy na wakacje z dzieckiem w wieku 7 lat, nie byliśmy zadowoleni z takich warunków życia. Zwróciliśmy się ponownie z roszczeniem do przedstawiciela touroperatora. Poprosili nas o zameldowanie się w hotelu, który zarezerwowaliśmy i za który zapłaciliśmy. O aktualnej sytuacji poinformowano przedstawiciela touroperatora na Cyprze, przedstawiciela biura podróży oraz przedstawiciela touroperatora w Rosji.
Jednak następnego dnia zostaliśmy ponownie przeniesieni do innego hotelu - Larco Hotel (2 gwiazdki) w mieście Larnaka. Wyżywienie w hotelu i poziom obsługi nie spełniały warunków świadczenia tych usług w hotelu trzygwiazdkowym: nie było menu dla dzieci, menu dietetycznego, nie było wieczornych programów rozrywkowych, plaża była daleko od plaży. hotel (250 metrów od hotelu), widok z okna pokoje wychodziły na ścianę hotelu itp.
Byliśmy zmuszeni ponownie skontaktować się z organizatorem wycieczek, aby zastąpić hotel hotelem, który pierwotnie zarezerwowaliśmy, lub hotelem tej samej kategorii i równoważną usługą.
Ale hotel nigdy nie został dla nas zastąpiony, powołując się na fakt, że w Flamingo Beach Hotel nie ma wolnych pokoi. Odwiedziliśmy hotel Flamingo Beach. Administrator hotelu powiedział, że są dostępne pokoje i że problem z niezameldowaniem nas w tym hotelu był najprawdopodobniej spowodowany problemami między organizatorem wycieczek a kierownictwem hotelu.
Kupując produkt turystyczny (voucher), byliśmy pewni, że dostaniemy wakacje w określonym mieście, w określonym hotelu (Flamingo Beach Hotel 3 gwiazdki) i na określonych warunkach.
Przy wyborze hotelu kierowaliśmy się położeniem hotelu w mieście Larnaka, dobrymi opiniami turystów o Flamingo Beach Hotel w internecie, bliskością hotelu do morza (plaża jest po drugiej stronie ulicy, ponieważ my wyjechał na wakacje z 7-letnim dzieckiem), jedzenie, programy wieczorne (wieczory tematyczne z muzyką i tańcami, muzyka na żywo). Dostaliśmy jednak wakacje nie w hotelu 3-gwiazdkowym, który wybraliśmy wcześniej i zarezerwowaliśmy miesiąc przed planowanym urlopem, ale w hotelu Larco innej kategorii (2 gwiazdki) z rodzajem jedzenia HB ( obiadokolacja), w nierównych warunkach pod względem poziomu obsługi i posiłków, zostali pozbawieni ważnych dla nas warunków planowanego urlopu niezgodnego z warunkami zawartej umowy, czego początkowo nawet nie braliśmy pod uwagę przy wyborze Wycieczka. Tym samym otrzymaliśmy usługę wycieczki z dużymi niedociągnięciami i niezgodną z warunkami zawartej umowy.
Wakacje były zrujnowane.
Po przybyciu do Rosji złożyliśmy wniosek do organizatora wycieczki - Natalie Tours LLC o odszkodowanie za nasze zepsute wakacje. Zaoferowano nam odszkodowanie, które nie mogło pokryć wszystkich niedogodności, których doświadczyliśmy na wakacjach przez 9 dni (z czego 2 dni musieliśmy spędzić na przeprowadzce z jednego hotelu do drugiego, zlokalizowanego w różnych miastach) oraz różnicy między hotelami różnych kategorii, o czym poinformowaliśmy organizatora wycieczki.
Nie spodziewaliśmy się, że touroperator, zaliczany do TOP-10 największych touroperatorów w kraju, poradzi sobie ze swoimi stałymi klientami. Rozczarowanie nie ma granic.