|
Autor:
Data zakupu usługi: 07 lipiec 2016 Pisemny: 21 lipiec 2016 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
Przyjechaliśmy tu na wycieczkę nad morze z niewielkim budżetem, który wystarczyłby Bułgarii. Wybór padł na to biuro podróży, bo poleciałem z nią do Czech kilka lat temu i nie było źle, ale od tego czasu wszystko się zmieniło! Chcieliśmy kupić bilet i od razu lecieć. W rezultacie zorganizowaliśmy wycieczkę, zapłaciliśmy pieniądze i czekaliśmy na potwierdzenie. Dziewczyna powiedziała, że zadzwoni. W rezultacie, po odczekaniu połowy następnego dnia, sami go strzelili. Odpowiedziała, że nie ma biletów powrotnych, chyba że na późniejsze terminy. To było dla nas tak niewygodne, że poproszono nas o wybranie większej liczby opcji, powiedziała, że skontaktuje się z nami za pół godziny i coś zaproponuje. W rezultacie dwie godziny później dzwonię do niej ZNOWU, nie odbiera telefonu, dzwonię do pracy, mówią mi, że jest na lunchu. Dodzwoniłem się do niej dopiero wieczorem, zaczęła obiecywać, że wyśle opcje pocztą, podyktowałem jej pocztę, nawet dwie. Brak odpowiedzi, brak cześć.
Zaczęła mi mówić, że mają strumień klientów (i najwyraźniej nie musisz pracować z istniejącymi!). W efekcie cały dzień spędziliśmy na szpilkach, bo mieliśmy kilka dni na odlot, a z powodu niekompetencji biura podróży Oksany było ich jeszcze mniej. Na koniec całej tej gadaniny generalnie wysłała nas do innej dziewczyny, która nie wiedziała, czego potrzebujemy, gdzie w ogóle lecimy, czego chcemy. Zaoferowała nam nieznośne opcje i zaczęła szukać tuż przed nami, co dało nam do zrozumienia, że wcześniej ta sama Oksana niczego dla nas nie szukała i nie wysłała na pocztę, chociaż przysięgała, że miała zrobił wszystko i podobno „dziwne, że to nie przychodzi do ciebie”. Cóż, oczywiście to dziwne, kiedy nic nie jest wysyłane! W rezultacie mąż był już wściekły i zażądał zwrotu pieniędzy. Spokojnie powiedzieli, przyjdź, napisz aplikacje. Nawet nie próbowałem zaoferować niczego innego.
Pieniądze zostały zwrócone po 6 dniach. I powiedzieli, że wrócą za 3.
W ogóle dziwne, że trwało to tak długo, skoro nie weszły do obiegu. Przecież nic od nich nie kupiliśmy.
Ogólnie rzecz biorąc, ze względu na okropną obsługę i niekompetentną, niewykwalifikowaną i niezainteresowaną pracą pracowników firmy „Hottur”, nie wylecieliśmy na wakacje. Nie zajmuj się tym biurem podróży!