Recenzja biura podróży (Skrzydlak)

Głównym zadaniem Natalie Tours jest sprzedaż Twoich wycieczek

Autor:
Data zakupu usługi: 12 wrzesień 2012
Pisemny: 16 październik 2012
1.0
Biuro podróży: (Skrzydlak)
Typ usługi: пакетный тур

Ubezpieczenie nałożone przez organizatora wycieczek „Natalie Tours” przy zakupie wycieczki zorganizowanej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich od firmy „Ingosstrakh” to pranie prawdziwych pieniędzy. Mieliśmy nieszczęście - wracając do hotelu taksówką kobieta nagle zachorowała, coś w rodzaju udaru, straciła przytomność, natychmiast wezwano karetkę i zabrano ją do najbliższego szpitala w Sharjah, gdzie była zaopatrzono w niezbędny miód, przeprowadzono pomoc i przeprowadzono badanie. pewnego dnia odzyskała przytomność, ale lekarz poprosił o przesunięcie terminu wyjazdu o 2-3 dni ze względu na to, że atak mógł się powtórzyć i potrzebny był czas. przygotować ją do wyjazdu. Sprawa została zarejestrowana w firmie „Ingostrakh”, pod wskazanymi numerami telefonów ze strachu. polisa dotarła do biura NA UKRAINIE!!! tam za każdym razem różni pracownicy musieli wyjaśniać sytuację i nawet po numerze sprawy rozumieli własne dokumenty przez niemożliwie długi czas!

Ze szpitala wysłano wszystkie niezbędne dokumenty, o które prosił Ingostrakh. W tym samym czasie o wypadku została zgłoszona Natalie Tours, prowadząca w ZEA-Alfa-Tour, której powiedziano nam: „ROZDZIEJ SIĘ Z INGOSTRAKHEM, MUSZĄ ZMIENIĆ TWOJE BILETY, A MY JESTEŚMY TRZECIĄ STRONĄ, WY zawrzyj z nimi umowę, zapłać pieniądze, a Ingostrakh zwróci ci je później, a NASZYM ZADANIEM jest spotykać się z turystami, rozliczać i sprzedawać wycieczki!i to już nie są nasze problemy, co się z tobą tam dzieje!!!! nie uznają ubezpieczenia, nie zajmą się nami!w Natalie też nie ma pomocy, przyjechała przewodniczka Tatiana, zabrała nam pieniądze na rozbudowę hotelu (zresztą voucher został wystawiony na 1 osobę, a dwie zostały w hotelu pokój, potem były problemy w recepcji z opłaceniem pokoju) i powiedziała też, że „tu chodzisz w upale, a potem lądujesz w szpitalach !!!

„-PRZEWODNIK TATYANA z Alfa-Tour- witam, jesteś zmęczoną kobietą, która podobno ma też dobrą pensję, że nie tylko normalnie nie może oferować wycieczek, ona też mówi takie rzeczy ludziom w tarapatach !!! z wymianą bilety w Natalie nam odmówiły, musiałam je wymienić w centrali w Dubaju - znowu były problemy, bo bilety kupiła Natalie Tours i była na nie zniżka, a jak wyjaśniono w reprezentacji Fly Dubai, my nie może zapewnić Ci tych samych.Gdyby bilety zostały zakupione bezpośrednio od Fly Dubai - zostałyby wymienione za darmo!W rezultacie w dniu naszego wylotu (za 4 dni) status sprawy nie został określony przez Ingostrakh, w Natali wszystko było na bębnie, co jest z ich turystami, a prosząc o bon na rozbudowę hotelu, wysłano nam bon z naszymi błędnie napisanymi nazwiskami od 3 raz - to wszystko, ostatnia kropla był.

ZHENIA, ALLA - lalki niepiśmienne to głupie, które nie potrafią nawet normalnie wykonywać swojej pracy, a nie tylko w czymś pomóc??? Dlaczego Ty, Natalie Tours, sprzedajesz swoje ukraińskie ubezpieczenie, gdzie nie ma sensu, nie zostawisz osoby w podróży, otrzymała na czas pomoc w szpitalu, nikt nie każe ci zapłacić za operację, ale dlaczego nie jesteśmy uprawnieni z TWOJEGO UBEZPIECZENIA do 15 000 ye nawet za pierwszą potrzebną pomoc???????!!!!! i podczas gdy wszyscy zastanawiacie się, czy przyznać się do sprawy, a nie przyznać, ktoś może umrzeć. Wielkie podziękowania dla lekarzy szpitala w Szardży za ich pomoc i humanitarne nastawienie, kobieta poleciała do Rosji, przeszła operację w domu i teraz nic jej nie jest. chodzi o to, że nakładają na nas to ubezpieczenie w ramach zorganizowanej wycieczki, czego nie można wykluczyć, czy się nam to podoba, czy nie, weź to! Jeśli ci się nie podoba, zdobądź więcej! Co to za dyskretna usługa????

Generalnie powodzenia ALFA_TOUR i NATALIE TOURS ze swoimi wspaniałymi pracownikami - w waszych hotelach z takimi przewodnikami na 10 osób -1 kupuje wycieczki, reszta idzie do przewodników hotelowych i postępuje słusznie, bo wszystko jest oferowane inaczej tam, a ty chcesz kupować, a twoi pracownicy nie mają motywacji i chyba za dobre pensje, żeby ledwo narzekać pod nosem na piękno emiratów... POZORRRRRRRRRRRRR!!!!