Recenzja biura podróży (Moskwa)

Straszny

Autor:
Data zakupu usługi: 21 grudzień 2016
Pisemny: 21 grudzień 2016
2.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур, отель, оформление визы

odpoczywał z rodziną w Chinach na wyspie Hanyan od touroperatora Anex tour w hotelu yuhuayuan w pokoju z widokiem na morze. Po przybyciu do tego hotelu w dniu 11.06.2016 zostaliśmy zakwaterowani w pokojach, które nie odpowiadały zarezerwowanej rezerwacji, po skandalach i roszczeniach trzeciego dnia nadal zostaliśmy rozliczeni zgodnie z oczekiwaniami. 11.12.2016 rano weszliśmy do pokoju dziecięcego i byliśmy w szoku! W całym pokoju były ścieżki z okruchów dziecięcych ciasteczek, które prowadziły do ​​szafy, w której najstarsza córka po raz pierwszy zobaczyła szczura. Jest wideo.Dziś rano zwróciliśmy się do przewodnika Włodzimierza, który oprowadził nas, poinformował administrację, że w naszym pokoju mieszka szczur. Wracając z wycieczki, poinformowaliśmy o tym przewodnik Nadya. Następnego dnia unosił się bardzo silny zapach szczura, poszliśmy poskarżyć się Nadii, że nie podjęto żadnych działań.Po trzech dniach skandali zaproponowano nam zmianę jednego pokoju, co nam nie odpowiadało, ponieważ pokoje były uzyskane na różnych końcach hotelu.

W tych dniach dzieci mieszkały z nami w pokoju, a drugi pokój był wynajmowany tylko dla szczura !!!!! Czwartego dnia po wszystkich aferach poinformowano nas, że szczur został zabity i wyprowadzony (bez słów).Gdy nasza czwórka mieszkała w tym samym pokoju, najmłodsza córka, która od czterech lat sikała do łóżka, zarzucono nam, że rozlaliśmy wino, za co naliczono nam 600 juanów, organizator wycieczek Inna RUS pomógł nam uporać się z tym konfliktem, bo nasz operator prowadził wycieczkę.. 50 juanów za jeden leżak, co nas kosztowało 100 juanów dziennie. Anex Tour rozpatrzył naszą skargę i obwinili nas za wszystkie te problemy. Jak to, za co zapłaciłeś pieniądze? Po prostu nie ma słów.Jeśli interesuje Cię więcej szczegółów, napisz na maila.Konkluzja jest taka.

Ludzie nigdy nie zatrzymują się w tym hotelu i nie kontaktują się z wycieczką Anex, nie dbają o klientów?