Data zakupu usługi: 23 sierpień 2014 Pisemny: 19 wrzesień 2014
1.0
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур
Kupiłem wycieczkę w połowie lipca, wybrałem wycieczkę przez operatora Solvex-Travel, wpłaciłem zaliczkę. Pod koniec sierpnia zapłaciłem za wycieczkę w całości, wcześniej zapytałem dziewczynę, czy wszystko jest w porządku, jeśli wycieczka jest opłacona, odpowiedź była pozytywna. Lot miał być 10 września, ale 8 września Solvex załamał się, sam zadzwoniłem do dziewczyny, która sprzedała mi wycieczkę (mimo, że musieli zadzwonić), przygotowała mi dokumenty, ale nie mieli porozumienie między Solaris a Solvexem i nie mogła mi go dać. W ogóle poszedłem stanąć w kolejce do Solvex, pierwszego dnia stałem, a drugiego dotarłem do touroperatora, obejrzeli wszystko i powiedzieli, że Solaris nie zapłacił za wycieczkę, chociaż zapłaciłem za bilet w całości dawno temu. Zacząłem dzwonić do dyrektora biura podróży Eleny, zaczęła mówić, że wszyscy zapłacili, że wyślą płatności, w rezultacie zostali wysłani godzinę później, a organizator wycieczek Solvex ich nie potwierdził.
W efekcie dyrektor zaprosił mnie do napisania wniosku o zwrot pełnego kosztu wycieczki, był to 9 września, zgodnie z umową pieniądze są zwracane w ciągu 10 dni. Już 19 września i pieniądze nie zostały zwrócone, mówią w przyszłym tygodniu. Składam pozew w sądzie. Nie ma już nic do zrobienia.