Recenzja biura podróży (Moskwa)

Straszna robota na spotkaniu we Włoszech

Autor:
Data zakupu usługi: 07 wrzesień 2013
Pisemny: 31 październik 2013
2.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: экскурсионный тур

Postanowiłem pewnego dnia spełnić moje stare marzenie i odwiedzić Włochy. Ponieważ mieszkam w obwodzie irkuckim, musiałem wykupić wycieczkę z wylotem z Moskwy od touroperatora „AMIGO-TOURS” i dodatkowo kupić bilety na lot lotniczy Irkuck-Moskwa-Irkuck. Wycieczka po Włoszech trwająca 8 dni/7 nocy rozpoczęła się 14 września 2013 r. Odlot samolotu Moskwa-Rimini do ostatniego dnia był o 16:40 czasu moskiewskiego. To, co wydarzyło się później, jest przerażające do zapamiętania. 13 września rano (czyli dzień przed wylotem z Irkucka do Moskwy) otrzymałem telefon z biura podróży, przez które kupiłem ten bilet, i powiedzieli, że lot do Włoch został przesunięty aż o 12 godziny wcześniej! Pomimo tego, że touroperator poinformował managera o zmianie czasu w ostatniej chwili! Musiałem kupić nowy bilet z Irkucka do Moskwy (wyobraźcie sobie ile mnie to kosztowało, bo

bilety były w sprzedaży odpowiednio na kilka godzin przed odlotem, a ich cena była maksymalna), w pośpiechu spakować walizkę i pędzić pełną parą na lotnisko. Rozumiesz, ile niedogodności musiałem doświadczyć. Spotkanie w Moskwie wręczyło mi bilet, paszport i voucher na zakwaterowanie w hotelu Manola oraz kolejny program znajomości z Rimini, co ponownie mnie zaalarmowało. Spotkanie grupy „De Luxe Travel” po przybyciu do Rimini nie spotkało nas. Ja jako część całej grupy czekałem na lotnisku 4 godziny bez powodu. W rezultacie życzliwi ludzie z innych firm podczepili nas do swojego autobusu i zawieźli do hotelu. W hotelu przez około 4 godziny czekaliśmy na przygotowanie pokoi do zameldowania. katastrofalny brak personelu. Na 40 pokoi - tylko 2 pokojówki. Jeśli zmieniony program dawał się jeszcze przeżyć, to Hotel Manola wywołał wiele negatywnych emocji.

Chociaż z góry wskazano, że naszym hotelem będzie „Audi”. Porównaj te dwa hotele pod względem poziomu komfortu. Niebo i ziemia. Pokój, w którym mieszkałem, miał około 6,4 metra kwadratowego powierzchni. m. + łazienka z prysznicem - 1,5 m2 Cieknące ręczniki, niedziałająca klimatyzacja (swoją drogą nie działały we wszystkich pokojach), skromne, monotonne śniadania przez wszystkie dni pobytu. Wycieczki rozpoczynają się o 5:00 i kończą o 12:00. Odmówiono nam śniadań i obiadów w dni wycieczek. Co więcej, jak się okazało, w tym hotelu nie ma zwyczaju zbierania pudełek na lunch i nikomu, nie ma wystarczającej liczby pracowników nawet w recepcji. Osobiście nie otrzymałem 4 śniadań i 4 obiadów, za które zapłaciłem w wycieczce.

Instruktor-przewodnik zjawił się dzień później, zebrał pieniądze na nadchodzące wycieczki i nie zajmował się już nami poza faksami z wiadomościami o nadchodzących wycieczkach.

Również z winy spotkania grupy De Luxe Travel nie otrzymałem wycieczki do San Marino wliczonej w cenę wycieczki. Przewodnicy to bardzo kompetentni fachowcy, jednak organizacja wycieczek pozostawia wiele do życzenia – na sto osób – jeden przewodnik.

Poza tym, z powodu ciągłych opóźnień lotów, nasza wycieczka została skrócona o 1 dzień. W związku z przełożeniem lotu straciłem znaczną sumę pieniędzy. Włochy jako kraj to cudowne miejsce, ale stosunek do swoich klientów przyćmił całe wakacje. Nie ma już ochoty kupować voucherów od touroperatora „AMIGO-TOURS”, ponieważ Moim zdaniem w ogóle nie wiedzą, jak pracować w tym obszarze.

Jak każdy szanujący się człowiek uznałem, że nie da się tego tak po prostu zostawić i napisałem skargę do touroperatora „AMIGO-TOURS”, ze szczegółowym opisem wszystkich błędów w ich pracy. Odpowiedź mnie zszokowała.

Z ich słów wynika, że ​​te spotkania na lotnisku w Rimini polegały na tym, że cała grupa, która przyleciała ze mną samolotem, została odebrana na czas i bezzwłocznie przewieziona do hotelu, podczas gdy w rzeczywistości wszyscy ci sami ludzie siedzieli z ja na lotnisku i czekam na ich zapamiętanie! Szkoda, na którą oszacowali wszystkie moje pieniądze i nerwy, to tylko 5 euro! Co więcej, pytanie o zgubione przeze mnie śniadania i obiadokolacje zostało całkowicie zignorowane. Podobno, aby jakoś zadośćuczynić, „AMIGO-TOURS” hojnie zaoferował mi 5% rabatu na rezerwację następnej trasy. Nigdy nie widziałem takiej arogancji i arogancji wobec ludzi. Dlatego powtarzam raz jeszcze: Touroperator „AMIGO-TOURS” nie ma absolutnie żadnego szacunku dla osób, które wykupują u nich wycieczki. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i nie polecam nikomu zajmowania się tą podejrzaną firmą.