|
Autor:
Data zakupu usługi: 02 czerwiec 2014 Pisemny: 26 czerwiec 2014 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Rodzinne wakacje na Rodos w Mitsis Rhodos Village 15.06-22.06.
Oba loty zostały przełożone, najpierw 15 czerwca „ukradli” dzień odpoczynku; hotel jest na tyle daleko od lotniska, że trzeba było wziąć taksówkę, aby nie przybyć do hotelu rano następnego dnia. Przy odprawie w nocy osiedliliśmy się w najstraszniejszych pokojach, w których nie można było spać, pod oknami ciągle buczał transformator. W przypadku wszystkich roszczeń w recepcji powiedziano nam, że nic nie można zrobić w nocy, a kierownik przyjdzie rano i zostaniesz przeniesiony. Rano po przejrzeniu spisów zakwaterowanych okazało się, że wszyscy turyści Labiryntu byli zakwaterowani w tych samych pokojach począwszy od 7 i 8. Podobno kupują te pokoje – wyraźna substandardowość za połowę ceny lub jeszcze mniej w nadziei, że rosyjski turysta wszystko zniesie. Już po południu dowiedzieliśmy się, że wielu turystów labiryntu osiedliło się w tych pokojach i czekało na przesiedlenie przez 3 dni.
Lot powrotny nie został przełożony, w niecały dzień zostaliśmy poinformowani, że lecimy z przesiadką w Atenach!!! i wracamy do domu nie w niedzielę po południu, ale w poniedziałek o 4 rano. W tym samym czasie w niedzielne popołudnie musieliśmy być w Moskwie. Musiałem kupić 2 bilety z 3 na własny koszt, a sam lecę przez Ateny, będąc w drodze przez 15 godzin. Jednocześnie odmówiono przedłużenia pokoju o kilka godzin i zaproponowano dopłatę. W moskiewskich i lokalnych urzędach odmówili ze mną rozmowy, można było porozmawiać tylko z przedstawicielką dziewczyny w recepcji, która powiedziała, że nic nie może zrobić i nikt nie będzie ze mną rozmawiać.
Już nigdy nie pojadę z Labiryntem i gorąco wszystkim odradzam!!!