|
Autor:
Data zakupu usługi: 27 wrzesień 2014 Pisemny: 01 kwiecień 2015 |
|
Biuro podróży: (Jekaterynburg) Typ usługi: пакетный тур |
Straszna firma Brazenly leży w oku Chcę podzielić się moimi negatywnymi wrażeniami z podróży z biurem podróży Amazon! Jestem doświadczonym podróżnikiem, byłem w wielu miejscach i rezerwowałem z wieloma osobami. Najpierw wykupiłem wycieczkę do Egiptu od menadżera Ludmiły, który od razu powiedział mi, że jutro dolar rośnie (jest to pora obiadowa) i dlatego przyjmie wypłatę po jutrzejszym kursie! Coś niesamowitego i to był dla mnie pierwszy raz. No dobrze, tak myślę. Ale po otrzymaniu numeru wniosku zacząłem oczywiście śledzić go na stronie internetowej samego operatora (potwierdzenie rezerwacji, płatność). I co myślisz? następnego dnia dolar nie spadł, pozostał taki sam i odpowiednio kurs organizatora wycieczek, a płatność z biura podróży dotarła do organizatora wycieczki w ogóle kilka dni później, gdy dolar spadł (. Nieładnie. Dlatego następnym razem zdecydowałem się zarezerwować z innym menedżerem Tatianą.
Zrobiłem zaliczkę i tuż przed wyjazdem dzwonię do biura (również w porze lunchu) i mówię, że chcę podjechać i zbilansować wycieczkę, na co Tanya mówi, że dzień bankowy już się skończył i będzie weź płatność po jutrzejszej stawce! Znowu 25! Jutro wycieczka będzie o prawie 10 000 rubli droższa (z powodu skoku dolara). Co robić, mówię, mogę później zapłacić, wtedy mówi nie, ostatni dzień został. Płacę zawyżoną cenę, sprawdzam płatność u organizatora wycieczki, (dzwoniłem i wyjaśniam), jak ostatnio zapłacili kilka dni później, gdy dolar spadł. Kiedy pytam dlaczego, wysyłają mnie do dyrektora, którego nigdy nie ma w biurze, ale nie dają mu numeru telefonu! Nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do klientów, oni po prostu bezczelnie leżą w oczach.