|
Autor:
Data zakupu usługi: 30 listopad 2019 Pisemny: 07 grudzień 2019 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: экскурсионный тур |
Po raz pierwszy w życiu wybrałem się na wycieczkę z Intourist. Atrakcyjna cena, cztery dni w Stambule. Podczas meldowania się w hotelu okazało się, że do komunikacji z hotelowym przewodnikiem potrzebny jest WhatsApp. Nie mam WhatsApp, nie używam go. Ale gdybym został ostrzeżony przy zakupie wycieczki, zainstalowałbym go. Na szczęście moja towarzyszka dostała WhatsAppa i udało nam się umówić na spotkanie z hotelowym przewodnikiem. Nie odpowiedziała na ani jedno pytanie o lokalizację najbliższych kantorów, przystanków komunikacji itp., mówiąc, że była niedawno w Stambule i nic nie wie. Zapytana o przelew powrotny powiedziała, że dzień przed wylotem zostanie wysłana wiadomość do WhatsApp. Niestety… ale nie było żadnych wiadomości w przeddzień wyjazdu. Zadzwoniliśmy do przewodnika, na co odpowiedziała, że PRZEWODNIK HOTELOWY NIE JEST OBOWIĄZKIEM ZGŁASZANIA PRZENIESIENIA i dzwonimy do zagranicznej infolinii turystycznej, aby się dowiedzieć.
Nie mogli dodzwonić się na infolinię, ponownie zadzwonili do przewodnika, na co odpowiedziała - PRZELEW BĘDZIE 5 GODZIN PRZED WYJAZDEM. W dniu wyjazdu rano zadzwonili ponownie i poprosili ją o przesłanie informacji o przelewie przez SMS, ponieważ WhatsApp był podłączony tylko w recepcji hotelu. SMS-ów w ciągu dnia nie było, musiałem wrócić do hotelu na 5 godzin przed wyjazdem, a tam „złapawszy” Wi-Fi zobaczyli, że do transferu zostało jeszcze dwie i pół godziny. Ze względu na nieprofesjonalne, chamskie nastawienie przewodnika, ostatni dzień naszego pobytu w Stambule został kompletnie zrujnowany. Dodatkowo dziewczyna – przewodnik towarzyszący podczas transferu po przyjeździe nie udzieliła żadnych informacji o kraju, mówiąc, że przewodnik hotelowy odpowie na wszystkie pytania. Przy wejściu do hoteli, nie wysiadając z autobusu, po prostu wskazała kierunek, w którym należy jechać. Autobus zatrzymał się sto metrów od naszego hotelu, a my wciąż błąkaliśmy się w jego poszukiwaniu.
Poczucie, że przewodnicy są pierwszymi ludźmi z ulicy, którzy się natknęli, a Intourist absolutnie nie dba o swoich klientów.