Recenzja biura podróży (permski)

Pojechaliśmy do Turcji, teraz pozywamy Pegas Perm

Autor:
Data zakupu usługi: 15 wrzesień 2012
Pisemny: 11 luty 2013
1.0
Biuro podróży: (permski)
Typ usługi: пакетный тур

Turystów, którzy jechali z nami autobusem, który w nocy w drodze z lotniska do hotelu w nocy 15 września 2012 r. rozbił się o ścianę (kierowca zasnął), prosimy o odpowiedź. Zgłosiliśmy roszczenia do sądu, ale ten fakt wypadku nie jest zarejestrowany, potrzebujemy świadków tego zdarzenia, aby potwierdzić tę sytuację. Nasze numery kontaktowe: 89222401247-Alla, 89222435344-Sergey.

We wrześniu 2012 zakupiliśmy bon turystyczny do Turcji od 15.09.2012.

Po przylocie do Turcji na lotnisko w Antalyi powitał nas przewodnik z Pegas Touristik, wraz z tym przewodnikiem udaliśmy się do autobusu PEGAS TOURISTIK

W drodze (autobusem Pegas Touristik) do hotelu na nasze wakacje, kierowca tego autobusu zasnął za kierownicą i pozwolił autobusowi wjechać do rowu i uderzył w ścianę znajdującą się kilka metrów od drogi, ale autobus nie zatrzymał się i jechał dalej, uderzając o ścianę.

Turyści na przednich siedzeniach próbowali obudzić kierowcę autobusu, ale nie było to od razu możliwe. Gdy turyści obudzili kierowcę, autobus został zatrzymany. W czasie postoju nie można było znaleźć się w autobusie z powodu kurzu i gryzącego dymu. My i turyści, którzy byli w kabinie autobusu, po zatrzymaniu się autobusu, nie mogliśmy od razu go opuścić z powodu zaciętych drzwi wejściowych, paniki, słabej widoczności i gryzącego dymu. Po wyjściu z autobusu musieliśmy stać na poboczu przez około 30 minut, czekając na kolejny autobus.

Przez cały ten czas kierowca autobusu Pegas Touristik i przewodnik Pegas Touristik nie podchodzili i nie pytali o stan naszego zdrowia, nie przepraszali nas i Turystów, ale w autobusie były małe dzieci, nasza córka ma 4 lata a moja żona jest w ciąży.

Gdy przyjechał drugi autobus i zabrał nas do hotelu, ja, moja ciężarna żona i nasze małe dziecko, po stresie, musieliśmy czekać od 05:20 do 14:00, aby zameldować się w pokoju hotelowym. Przedstawiciel Pegas Touristik, który zabrał nas do hotelu, nawet nie uznał za konieczne próbować rozmawiać z przedstawicielem hotelu na temat naszego szybkiego zameldowania do pokoju hotelowego z powodu szoku, jaki doznaliśmy w wyniku wypadku z winy kierowcy Pegas Touristik i przedstawiciela Pegasus Tourist".

Przedstawiciel Pegas Touristik, który przyjechał do hotelu (Marat) po południu, nie został nawet poinformowany, że mieliśmy wypadek i stres z winy kierowcy i przewodnika Pegas Touristik.

Na nasze pytanie o przekazanie dokumentów potwierdzających ten wypadek do dalszego zajęcia do roszczenia, przedstawiciel Pegas Touristik Marat powiedział, że nic nie wie i nie dostarczy żadnych dokumentów.

W związku ze stresem doznanym podczas w/w wypadku z winy kierowcy i przedstawiciela Pegas Touristik. Nasze rodzinne wakacje były absolutnie zrujnowane, codziennie z dreszczem myśleliśmy o tym, jak wrócimy na lotnisko na koniec wycieczki (czy kierowca zaśnie, jakie miejsca zająć, aby zminimalizować obrażenia w razie wypadku) . Po przyjeździe do domu złożyliśmy reklamację w Pegas Perm, otrzymaliśmy odpowiedź w półtora miesiąca, zamiast legalnych 10 dni. W tej chwili złożyliśmy pozew w sądzie. Bo wierzymy, że turyści to także ludzie i należy ich traktować jak ludzi, a nie zostawiać w tarapatach.

To jest nasza opinia o Pegas Touristik Tour Operator.