Recenzja biura podróży (Petersburg)

Zwrot w przypadku odwołania wycieczki, potrącając 20% całkowitej kwoty

Autor:
Data zakupu usługi: 02 kwiecień 2014
Pisemny: 26 może 2014
1.0
Biuro podróży: (Petersburg)
Typ usługi: пакетный тур

Zgłosiłem się do biura podróży 2 razy, w 2013 roku wyjechałem od nich na wycieczkę last minute na Kretę, bardzo mi się podobało. Przyszedł w tym roku zarezerwował wycieczkę na wczesną rezerwację do Czarnogóry. Muszę od razu powiedzieć, że grają na kursie euro, więc osoba wpłaci 100% przedpłaty w ciągu 2-3 dni.Po 20 dniach wycieczka musiała zostać odwołana z powodu niemożności wyjazdu trzeciej osoby, w trakcie dyskusji zmienić rezerwację pokoju na pokój dwuosobowy, zaproponowano mi opcje hotelowe całkowicie niezadowalające, nie pod względem lokalizacji, ceny i cech. Musiałem odwołać trasę, ustnie ostrzegłem, że jeśli odmówisz, stracisz 40 euro za modyfikację trasy, napisałem oświadczenie o odwołaniu wycieczki, 55 dni przed rozpoczęciem trasy, kierownik, który zawarł umowę, zrobił to nie podejmować ani jednego kroku w celu rozwiązania sytuacji i pomocy w zwrocie środków. Właśnie ogłosili, że otrzymałeś 44 000 (z 74 000 zapłaconych) za zwrot pieniędzy od organizatora wycieczki.

Zwróciłem się do prawników, dołączył inny bardziej doświadczony manager, który zajął się naszym problemem iz radością poinformował nas, że 60 000 zostało zatwierdzonych do zwrotu. Napisałem nowy wniosek z prośbą o dostarczenie mi dokumentów zatrzymujących 20% wpłaconej przeze mnie zaliczki (w umowie z biurem podróży jest zaznaczone: W przypadku odwołania wycieczki klient otrzymuje wszystkie pieniądze, z wyjątkiem kwoty faktycznie poniesionych kosztów). Po 10 dniach przyszedłem po odpowiedź, w odpowiedzi milczenie i zostałem poproszony o napisanie oświadczenia do organizatora wycieczki. Po konsultacji z prawnikiem składają roszczenie w pełnej wysokości zaliczki, a w pozwie zaznaczają, że na podstawie nie przedłożonych dokumentów żądają zwrotu pełnej kwoty zaliczki. Prawnik wysyła kuriera, zatwierdza przyjęcie roszczenia od kierownika.

A po 2 dniach otrzymałem telefon, że reklamacja nie może zostać przyjęta do rozpatrzenia, ponieważ została zgłoszona w imieniu kogoś innego, a nie od klienta osobiście, wskazano błędną kwotę, a w trzecim 20% kwoty kwoty, która jest potrącana po zwrocie środków, wyjaśniają zatrzymanie opłat agencyjnych, które nie są zwracane po odwołaniu wycieczki. W efekcie w sądzie został wytoczony pozew, będziemy dalej walczyć. Należy pamiętać, że menedżerowie są w większości nieprofesjonalni bystrzy, mimo umowy, którą zapewnia biuro podróży, mają umowę agencyjną z touroperatorami, z indywidualnymi warunkami, których po prostu nie pokazano klientom.