|
Autor:
Data zakupu usługi: 26 sierpień 2017 Pisemny: 03 październik 2017 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
We wrześniu postanowiliśmy odpocząć przez dwa tygodnie w Tunezji na wyspie Dżerba. Dokumenty zostały sporządzone w Alina-Tour LLC, St. Petersburg, ul. Utoczkina. Za resztę zapłaciliśmy w Hotelu Club Palm Azur 4*, od 09.05.17. do 19.09.17. a faktyczny odpoczynek od 09/06/17. do 18.09.17.
Wylot lotu IK 7647 z St. Petersburga na wyspę Dżerba w dniu 05.09.17. przewoźnik "IKAR" wyznaczył o godzinie 14:00, ale potem, bez wyjaśnienia, kilkakrotnie odkładany na późniejszy termin. W efekcie samolot mógł wystartować dopiero o 22:20, gdy zapytałem, co jest przyczyną opóźnienia, przedstawiciel załogi odpowiedział ostro, że załoga naprawia fotele, poradził mi usiąść i cieszyć się, że nie były opóźnione o 24 godziny, ale tylko o 8 godzin . Cały lot ludzie byli zdenerwowani, wszyscy rozumieją, że awaria nie była w siedzeniach. W związku z opóźnieniem wyjazdu z Petersburga do hotelu dotarliśmy dopiero rano w dniu 09.06.2017. nie 09.05.17.
Wylot lotu powrotnego N4 7648 z wyspy Dżerba do St. Petersburga w dniu 19.09.17.
Przewoźnik „NORD WIND”, który był zaplanowany na godzinę 17:00 bez wyjaśnienia przesunął go na 05:00, w efekcie nasze wakacje zostały skrócone o kolejne 12 godzin. W autobusie kierownik Pegas Touristik, który nas pożegnał, powiedział, że nie zna powodów, dla których przełożył nasz lot na wcześniejszy termin. W samolocie nie określiłem przyczyn odroczenia lotu, nie chciałem po raz kolejny spotkać się z chamstwem.
Reszta w hotelu poszła dobrze, z wyjątkiem chamstwa ze strony kierownika Pegas Touristik Julii Demidovich, zaczęła być niegrzeczna, gdy odmówiliśmy kupowania wycieczek. Byliśmy w Tunezji wiele razy, wszyscy już to widzieli, a ja po prostu chciałem poleżeć na plaży.
Negatywne emocje pozostawiła praca Alina-Tour LLC, Pegas Touristik, IKAR, NORD WIND. Pozbawiając nas dwóch dni płatnego wypoczynku przedstawiciele przewoźnika „IKAR” są nieuprzejmi, dyrektor Alina-Tour LLC Novikova L.S. w odpowiedzi na pozew oświadcza, że nie ma podstaw prawnych, a „NORD WIND” i Pegas Touristik po prostu milczą.
Okazuje się, że urlop można skrócić o 48 godzin bez wyjaśnienia i odszkodowania.