Data zakupu usługi: 17 lipiec 2017 Pisemny: 26 lipiec 2017
2.0
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: отель, авиаперелёт
Odpocznij w Turunc. Przedstawiciele Intourist zostali odebrani w pobliżu lotniska i zabrani do hotelu. Nie ostrzegano nas, że druga część ścieżki będzie dziką serpentyną, nie czekaliśmy na koniec noclegów w pokojach. Rano nasz przedstawiciel Intourist (Ramiz) niechętnie wysłuchał informacji o problemach w hotelu (brak ciepłej wody, sejfów i innych usług deklarowanych podczas sprzedaży hotelu, brak miejsc na plaży, niedziałające powietrze klimatyzatory, prośba o zmianę pokoju itp.), NIC nie rozwiązało i tylko powiedział, że ma inny hotel, a my sami wybraliśmy tę „dziurę, w której umrzesz z nudów”. Nigdy więcej go nie widzieliśmy i nie odpowiadał na telefony. Nawet w czasie wstrząsów, kiedy cały hotel był na zewnątrz w środku nocy, nie nawiązywał kontaktu i był zły, że obudził go w środku nocy.
Po telefonie do ambasady dowiedzieliśmy się, że Intourist jest ZOBOWIĄZANY załatwić sprawę informacyjną w tej niestandardowej sytuacji, rozwiązać problemy z zakwaterowaniem i w ogóle mieć wszystko pod kontrolą i być ze swoimi turystami.
W dniu odjazdu autobus spóźnił się o 30 minut, lot nie został zgłoszony o opóźnieniu!
Nie było wsparcia i pomocy ze strony biura podróży. Dlaczego w ogóle jest potrzebna?