|
Autor:
Data zakupu usługi: 19 może 2018 Pisemny: 24 czerwiec 2018 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Wycieczkę kupił hotel Sea Shell Resort 5+ w Turcji od 19.05.18 do 28.05.18 dla 2 rodzin 4 dorosłych i 2 dzieci od touroperatora "INTOURIST" w firmie "Travel63" Samara. Wycieczka została opłacona w całości 157 tr. w styczniu przez wczesną rezerwację. 19.05.18 o godzinie 19:00 przyleciał do Turcji, ponieważ lot był opóźniony o 3,5 godziny. Zostaliśmy powitani przez mężczyznę z naszym nazwiskiem wydrukowanym na kawałku papieru i wsadzonym do prostego białego minibusa bez markowych naklejek. Do hotelu zawieziono nas bliżej godziny 20:00, ponieważ kierowca zabłądził i zapytał lokalnych przechodniów, gdzie znajduje się nasz hotel. W hotelu rozdaliśmy vouchery i zadomowiliśmy się w pokojach. Ale o godzinie 22:00 podeszło do nas 3 przedstawicieli firmy „INTOURIST” (jest dziewczyną i dwóch mężczyzn), zabraliśmy dwa ombale z odznakami, aby się z nimi zobaczyć dla dalszego zastraszenia i niegrzecznie zaczęli nas wyrzucać z hotelu, odnosząc się do tego, że byliśmy oszustami i ustaliliśmy na fałszywym voucherze, po tym jak zaczęli kontaktować się z Ch. w Moskwie i powiedzieli, że opłacono tylko lot samolotem.
Po długich negocjacjach między nami, 3 przedstawicielami, biurem w Moskwie i biurem w Samarze (które było niedostępne), poproszono nas o wpłatę 100 USD za pokój za noc lub wyjście na zewnątrz, czego nie mogliśmy zrobić, ponieważ było nas dwoje dzieci . Po zapłaceniu 200 dolców, wypisaniu paragonu z rejestracją administratora hotelu, zostaliśmy w tym hotelu do rana. Rano, żądając czeku na wypłatę 200 dolarów, administracja hotelu natychmiast zapomniała, jak mówić po rosyjsku. Około 10:00 rano udało nam się dowiedzieć w firmie turystycznej „Travel63”, że zostaliśmy zakwaterowani w niewłaściwym hotelu. Okazuje się, że zarezerwowany był hotel Kamelya Slem, do którego pojechaliśmy sami. Tam po przyjeździe osiedliliśmy się i odpoczywaliśmy pozostałe 8 dni z gorzkim osadem. Nie zaczęliśmy dowiadywać się, dlaczego tak się stało w Turcji, ponieważ pierwszej nocy spędziliśmy 3t na łączności komórkowej. R. Przedstawiciele "INTOURIST" już się z nami nie kontaktowali, nikt nie przepraszał.
Po raz pierwszy spotkaliśmy się z takim lekceważeniem. Przylatując z Samary notabene ponownie z 2 godzinnym opóźnieniem, tutaj specjalne podziękowania dla firmy lotniczej ATLAS GLOBAL napisaliśmy roszczenie do firmy INTURIST z prośbą o zwrot 200 dolców i odszkodowanie za mafię. komunikacja i taksówka, ale jak dotąd brak odpowiedzi. ZHDEMS.