Recenzja biura podróży (Moskwa)

Niespodzianki od Sunrise

Autor:
Data zakupu usługi: 19 wrzesień 2013
Pisemny: 07 listopad 2013
3.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

Wybierając wycieczkę w głównym biurze Sunrise na stacji metra Paveletskaya, kierownik Streltsova V.Yu Powiedziała, że ​​w zasadzie nie współpracują ze złymi hotelami. Ale albo sami nie wiedzą, co sprzedają, albo po prostu „wypychają” produkt niskiej jakości, ale w rzeczywistości okazuje się, że nadal działają.

W wybranym hotelu było wiele niespodzianek.

1) Hotel Grand Beauty 4 * był daleko od centrum. Agencja powiedziała, że ​​był w CENTRUM!

Ale tak naprawdę, żeby do niego dotrzeć, trzeba iść przez opustoszałe ulice przez około 15 minut, jest to po prostu niebezpieczne dla dziewczyny, która przyjechała sama. Nie będę szczegółowo opisywał historii, które tam słyszałem i które spotkały mnie osobiście. Powiem krótko, wracając z rynku, o 10 wieczorem i idąc opustoszałymi ulicami do hotelu, mijając mnie, złapał mnie za tyłek jakiś Turek. A potem, odwracając się, poszedł za mną ... dobrze, że za rogiem był samochód z ludźmi, a potem mój hotel już tam był. Ale jest mało przyjemnego...pod lasem..

2) Jedzenie.

Wiele już o niej napisano. Mięso podawano raz na 14 dni.Cóż, ogólnie dużo już napisano o jedzeniu samego hotelu, powiem tylko, że to wszystko prawda.

Tak! Najbardziej zabił brak ciepłej wody po 18:00! Bo dla mnie dostępność wody wieczorem to kwestia fundamentalna. Gdybym wiedziała, że ​​go tam nie ma, nigdy nie wybrałabym tego hotelu!

3) Plaża. Agencja poinformowała, że ​​na plażę kursuje bezpłatny autobus. Ale ukrywali, że nie będziesz mógł wrócić, jeśli nie pokażesz biletu za opłacenie leżaka!

Ogólnie rzecz biorąc, jest to pokrótce o hotelu. W każdym razie jest tak wiele recenzji i nie chcę powtarzać tego samego.

Dodam tylko, że w Sunrise okazuje się to normalnym zjawiskiem – przeniesieniem lotu na wcześniejszy czas. W ten sposób dzień, za który zapłaciłeś, po prostu znika. Przede mną ludzie byli odbierani z hotelu o 3-4 rano, zamiast jak zwykle 13-14, a mój lot również został przełożony. Zamiast wychodzić o 17, wyleciałem o 8 rano.

Oczywiście bez śniadania, bez obiadu, bez morza ...

chociaż była to liczba dni, a nie nocy, które zostały opłacone. Wcześniej zawsze przelatywałem przez Tui, chyba 9 razy, i nigdy nie było takich niespodzianek z wczesnym wyjazdem.

Uderzające jest również to, że operator Sunrise Tour, od którego zakupiono bilet do tego hotelu, odpowiada na wszelkie twierdzenia, że ​​wywiązała się ze swoich zobowiązań. Podobno nazywają to obowiązkiem wzięcia turysty i przywiezienia go z powrotem. A w jakich warunkach będzie żył, to ich nie obchodzi. Chociaż moje prawa jako konsumenta do pełnego przekazania informacji o zakupionym produkcie lub usłudze zostały ewidentnie naruszone.