Recenzja biura podróży (Moskwa)

Nie pracuj z nią

Autor:
Data zakupu usługi: 08 kwiecień 2015
Pisemny: 02 grudzień 2015
1.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

Minos Village Karteros Hotel.

Hotel nie jest wart żadnej z 3 gwiazdek.

1. Jedzenie jest obrzydliwe. W lokalnym supermarkecie Lidl znajduje się dział z bezpłatnymi przeterminowanymi artykułami spożywczymi dla ubogich. Podejrzewam, że jedzenie do gotowania w tym hotelu jest stamtąd, bo. we wszystkich gorących potrawach jest duża ilość octu, który ma zabić zapach zgniłego mięsa. To samo dotyczy „świeżych” warzyw i owoców.

2. Sprzątanie przez trzy tygodnie było 2 razy. Dostaliśmy mop, wiadro, "chemię" - sam wyjdź.

3. Aby wynieść śmieci z pokoju, pracownicy wynieśli śmieci na balkon. Potem sami wynieśli śmieci na ulicy.

4. Po kąpieli w hotelowym basenie cała rodzina miała gorączkę i bóle brzucha. Nie jest to zaskakujące, ponieważ przez cały czas naszego pobytu (21 dni) nikt go nie sprzątał. Woda w nim nie była pompowana przez filtry, bo. nie podniósł się do górnego poziomu otworów technicznych.

5. Po kąpieli w hotelowym basenie mój syn miał temperaturę 39 stopni.

Lekarz wezwany przez przedstawiciela „Mouzenidis” przybył o 22.30 czasu lokalnego, zdiagnozował ARVI i przepisał antybiotyk. Ponieważ Następnie temperatura wzrosła, po czym spadła po tygodniu 28.07.15. Zabrałem syna do miejscowej kliniki. Dzień wcześniej jego temperatura spadła do 38,5 st. C. Czekaliśmy tam 3,30 (trzy godziny i trzydzieści) minut. Miejscowi Grecy przeszli, a my czekaliśmy. Zostaliśmy przyjęci dopiero po tym, jak zadzwoniłem do przedstawiciela Mouzenidis i krzyknąłem na niego. Lekarz zbadał mojego syna i rozmawiał przez telefon z przedstawicielem Państwa firmy ubezpieczeniowej i powiedział, że jest zdrowy. W odpowiedzi na moje uwagi, dlaczego nie pobrali od mojego syna badań krwi i moczu, lekarz stwierdził, że jest zdrowy. Myślę, że zrobiono to celowo, ponieważ. testy wykonane w Rosji wykazały, że miał infekcję wirusową (basen hotelowy) i uszkodzenie wątroby.

Po tym moja żona wpadła w histerię. Kupiła bilety w Twojej firmie na następny dzień, 29.07.15.

Na lotnisku przedstawiciel lotniska powiedział nam: „Czy jesteś traktowany zgodnie z twoją polisą?”

6. Spanie w pokoju nie jest możliwe. Klimatyzator nie działał. Okna nie mogą zostać zamknięte z powodu upału. Wlatują komary (ze względu na to, że w podziemiach hotelu jest świeża woda).

Wyszedłem 08.02.15. tydzień wcześniej.