|
Autor:
Data zakupu usługi: 24 listopad 2013 Pisemny: 09 grudzień 2013 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiliśmy przez Sunrise (biuro na Babushkinskaya, agent Aleksandra) bilet do Egiptu. Operator Coral Travel. Po przybyciu na lotnisko w Sharm El Sheikh nie znaleziono żadnego bagażu. Po krótkim śledztwie okazało się, że nasza walizka nie wyleciała z Moskwy (witaj Ural Airlines). Napisałem oświadczenie na lotnisku. Powiadomiono agentkę Alexandrę, która obiecała pomoc w razie problemów i trudności. Otrzymaliśmy obietnicę, że tego samego wieczoru, maksymalnie następnego dnia rano, dowieziemy walizkę do hotelu. Ale wieczorem ani rano następnego dnia walizka nie dotarła. Nie mogliśmy dostać ani od Koral, ani od Sunrise w osobie Aleksandry przynajmniej informacji o tym, czy nasza walizka została znaleziona w Moskwie i czy w ogóle jej szukali. Ogólnie rzecz biorąc, pierwsze 2 dni odpoczynku na marne. Po wędrówce po hotelu w dżinsach w 30 stopniach, wydawaniu niezaplanowanych środków na niezbędne rzeczy i kostiumy kąpielowe, postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce.
Okazało się, że nikt w Moskwie nie szukał naszej walizki, dopóki sami nie zadzwoniliśmy do linii lotniczej. W 5 minut, zgodnie z opisem na lotnisku Domodiedowo, znaleźli bagaż i wysłali go pierwszym lotem. 1 telefon do linii lotniczej i na lotnisko - ta skomplikowana operacja była poza zasięgiem potężnego Corala i doświadczonej Alexandry z Sunrise Tour. Więc. wydawszy pieniądze na negocjacje z Moskwą i taksówkę na lotnisko w Sharm (sami poszliśmy po bagaż, nikt go nie dostarczył do hotelu), otrzymaliśmy walizkę. Co bardzo się ucieszyło i tylko dzięki ich działaniom. Więcej z naszych biur podróży bez odpowiedzi, bez pozdrowienia. Oczywiście bez przeprosin.