Data zakupu usługi: 22 grudzień 2017 Pisemny: 27 luty 2018
1.0
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: отель
Dzień dobry !!! Dwukrotnie w życiu kontaktowałam się z firmą Biblio-Globus i dwukrotnie jestem po prostu zszokowana ich usługami, takie wrażenie zarabiają dla siebie, a postawy, życzenia i wymagania klientów są dla nich NIC !!! W styczniu cała rodzina poleciała odpocząć w apartamentach ośrodka Gorki Gorod na narty, ale nam się nie udało i drugiego dnia najmłodsza córka złamała nogę. Po skontaktowaniu się ze szpitalem powiedziano nam, że dziecko wymaga operacji i jest wymagana hospitalizacja (na prośbę lekarzy Szpitala Urazowego w Soczi odmówiliśmy ich usług), w związku z tym zmuszeni byliśmy opuścić mieszkanie na Trzeci dzień. Po przyjeździe do Moskwy napisałem apel do firmy Biblio-Globus z prośbą o przeliczenie i zwrot pieniędzy za te 6 dni, które zapłaciliśmy z góry. Do apelacji dołączona jest kopia zaświadczenia lekarskiego oraz ustawa o wcześniejszym doręczeniu numeru...
Dwa tygodnie później otrzymałem odpowiedź z odmową przeliczenia i zrekompensowania środków ze względu na to, że firma biblio-globus poniosła duże straty finansowe z powodu mojego wcześniejszego wyjazdu z hotelu.
DZIĘKI FIRMIE BIBLIO-GLOBUS ZA ZROZUMIENIE I ODMÓWĘ WYNAGRODZENIA...
PS DROGA ADMINISTRACJA BIBLIO-GLOBUS BĄDŹ ZDROWA TY I TWOJE DZIECI I MAMY NADZIEJĘ, ŻE MOJE PIENIĄDZE SĄ DLA CIEBIE PRZYDATNE...