Recenzja biura podróży (Moskwa)

NIGDY WAKACJE Z PEGAZEM!!!

Autor:
Data zakupu usługi: 08 lipiec 2015
Pisemny: 02 sierpień 2015
1.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

Odpoczywaliśmy z trzyosobową rodziną w Turcji od 18.07 do 29.07.2015. Nigdy nie mieliśmy tak kiepskich wakacji. Zarezerwowaliśmy wycieczkę z licencjonowanym przedstawicielem Pegas LLC Tuzemka. Pegaz został specjalnie wybrany, ponieważ wcześniej zawsze z nimi odpoczywał i nie było żadnych problemów. Ale nie tym razem. . . Zarezerwowałem wycieczkę na 11 dni i 10 nocy. Loty zgodnie z paragonami podróży wystawionymi przy podpisaniu umowy do Antalyi w dniu 18.07.2015 o godzinie 04:00, z powrotem 29.07.2015 o godzinie 12:40. To właśnie te loty zostały zarezerwowane z oczekiwaniem, że po przylocie od razu pobiegniemy na plażę, a przed odlotem od rana po raz ostatni zanurzymy się w przepięknym Morzu Śródziemnym.

18 lipca, po sprawdzeniu w Internecie tablicy wyników Szeremietiewa, o godzinie 01:00, w pełnej gotowości, skandalicznie usatysfakcjonowani, przybyli na lotnisko. Czekamy... Po godzinie rozumiemy - coś jest nie tak. Zapowiedzieli wejście na pokład samolotów, które odlatują po nas, a my wszyscy czekamy... Pognaliśmy do przedstawiciela Pegasusa na lotnisko.

Młody człowiek, który absolutnie nas nie interesuje, praktycznie ziewając: „Lot został przełożony na 16:00. Nie dzwonili do ciebie? Cóż, poczekaj. Nie, wyobraź sobie, że nie dzwonili! Czekać 12 godzin?! Żartujesz?! Na szczęście mieszkamy niedaleko, wskoczyliśmy do taksówki i poszliśmy spać. Przed odlotem udało nam się udać do Tuzemki Sp. Droga Tatyano Ivanovna Podkovalnikova, będąc dyrektorem generalnym jej niskiej jakości LLC, mogli przeczytać umowę, którą dali nam do podpisania! W paragrafie 5.2, o którym jest napisane dosłownie „Warunki wycieczki liczone są w dniach, początek wycieczki to moment rejestracji biletów lotniczych”! Czy istnieje sumienie? Pegasus, dlaczego rozdajesz wszystkim licencje?! Przynajmniej sprawdzili znajomość tekstu traktatu.

Dobra, po opłacie za taksówkę po raz trzeci, wsiedliśmy do samolotu i przylecieliśmy.

Transfer… O jakiej butelce wody wspominano w innych postach?! Zaoferowano nam je za dolara za 2 butelki po 0,33!

Do hotelu dotarliśmy o 23:00. I tu niespodzianka: w Pokoju Tarasowym (za który zapłaciliśmy) nie ma wolnych pokoi... Świetnie?! I to pomimo tego, że zamówiony dla nas pokój musiał na nas czekać od godziny 14:00 i tego dnia został przez nas w całości opłacony. Noc spędziliśmy w małym pokoju, w którym po zamontowaniu rozkładanego łóżka było tylko jedno solidne łóżko i nieczysta brudna toaleta z prysznicem. Fu… obrzydliwość, wciąż się trzęsie. W rzeczywistości załatwiliśmy pokój, który zamówiliśmy i zapłaciliśmy dopiero 19.08.2015 o godzinie 12:00. Komu następnie zapłaciliśmy za pokój za dobę od 14:00 w dniu 18.07.2015 do 12:00 w dniu 19.07.2015????

Spotkanie z przewodnikiem hotelowym to tylko bajka! Tylko reklamy wycieczek! O hotelu, w którym wszystko jest, kilka zaleceń - ani słowa! Generalnie pracuj zgodnie z zasadą: „jedźcie łupem, panowie, a wasze problemy to wasz problem”!

Nawet po zadaniu pytań nie było jasnej odpowiedzi. Napisali do Pegasusa roszczenie dotyczące opóźnienia w wyjeździe i zameldowaniu się w pokoju, przekazali je przewodnikowi hotelowemu, powiedzieli, że wysłali, ale odmówili podpisania roszczenia do akceptacji. Do momentu naszego wyjazdu z hotelu nie było odpowiedzi na reklamację z centrali.

Wszędzie otrzymaliśmy i otrzymujemy tylko jedną odpowiedź na wszystkie nasze uwagi: Pegasus nie ma z tym nic wspólnego, linia lotnicza jest winna... Pegasus nie ma z tym nic wspólnego, hotel jest winien... Mój drogi Pegazie, to nie za to, czy zapłaciliśmy Ci pieniądze, aby wszystkie problemy z linią lotniczą i Czy wybrałeś hotel? Czy czytałeś nawet ustawę federalną „O podstawach turystyki w Federacji Rosyjskiej”?! Tam, w artykule 9, napisano następujące interesujące słowa:

Organizator wycieczki ponosi odpowiedzialność wobec turysty i (lub) innego klienta przewidzianego przez ustawodawstwo Federacji Rosyjskiej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy sprzedaży produktu turystycznego (w tym za nie dostarczenie lub niewłaściwe świadczenie usług wchodzących w skład produktu turystycznego na rzecz turystów, niezależnie od tego, komu usługi były lub są świadczone).

Organizator wycieczki odpowiada przed turystami lub innymi klientami za działania (bezczynność) osób trzecich ...

Drodzy turyści, nie wiem jak wy, ale aż do sądu zażądam zwrotu pieniędzy za dzień, w którym usługa została faktycznie opłacona, ale praktycznie nie było odszkodowania za szkody moralne za zepsute wakacje.

Dopóki nie będziemy bronić naszych praw i naszych interesów, tacy pasożyty, jak pracownicy Pegas Touristik LLC i im podobni, będą czerpać zyski naszym kosztem, a nawet pomachać nam nerwami za własne pieniądze. NIE LATAJ Z PEGASAMI!!!