|
Autor:
Data zakupu usługi: 29 styczeń 2011 Pisemny: 18 marta 2011 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
CHCESZ zrujnować wakacje? skorzystaj z usług NATALIE TOURS!
po raz pierwszy i ostatni skorzystałem z „usług” „natal tour” (dalej - NT)
Kupiłem trasę osobiście w Moskwie w „markowej agencji” NT na Kutuzovsky Prospekt, od menedżera wymienionego na ich stronie internetowej jako „najlepszego menedżera 2010 roku i miesiąca” Bogomolova Nadieżda,
podobno "pcha" wycieczki jak na taśmociąg, a potem - "trawa nie rośnie"
wycieczka - Tajlandia, Phuket...zaczęło się od tego, że po przyjeździe do hotelu nie dostaliśmy zarezerwowanego (!) i potwierdzonego (!) pokoju, ale dostaliśmy inną, niższą kategorię i koszt, przewodnika dołączony do naszego hotelu udało się znaleźć „Biblio-Globus” z pomocą przewodników (dziewczyny były bardzo uprzejme i pomogły nam zarówno z lokalnym telefonem, jak i komunikacją z kierownikiem hotelu w recepcji, czekając na przybycie NT przewodnik) ... pojawił się dopiero po 1,5 godziny, tym razem udało nam się zadzwonić do agencji w Moskwie i zgłosić fakt zmiany numeru ...
po przyjeździe przewodnik NT przez długi czas „przeżuwał smarki”, udawał, że prowadzi z kimś rozmowy telefoniczne, aby dowiedzieć się, dlaczego ta nakładka jest przyczyną tej nakładki… w końcu powiedziano – osiedlcie się, gdzie dają… pokoje z twojej kategorii nie zostaną zwolnione w najbliższej przyszłości, wszystkie roszczenia, mówią, skontaktuj się z agencją, w której kupiłeś wycieczkę ... nigdy więcej go nie widzieliśmy ... tylko faks wsunął się pod drzwi z datą i godziną transferu na lotnisko w przeddzień powrotu do Moskwy...
po przyjeździe złożył skargę w biurze NT w sprawie Kutuzowskiego ... menedżera Bogomołowa nie było tego dnia, a inny menedżer, Tamara, przyjął roszczenie ... zgodnie z umową musieli udzielić odpowiedzi na roszczenie w ciągu 10 dni ...
ale nawet po 20 dniach nikt z NT nie zadał sobie trudu, aby zadzwonić lub jakoś poinformować o przyczynie opóźnienia w odpowiedzi na roszczenie i / lub etapie jego rozpatrzenia, kierownik Bogomolova nigdy nie był na miejscu, inni pracownicy, jak tylko usłyszeli moje imię i cel rozmowy natychmiast zaczął być niegrzeczny i rozłączył się z irytacją, nikt nie udziela odpowiedzi na gorącej linii NT, jakoś wybił im telefon z działu reklamacji, ale nawet tam jakaś niegrzeczna osoba, nawet przedstawiając się, po prostu wysłano "nie dzwoń tu więcej , nikt nie udzieli ci żadnych odpowiedzi przez telefon i (znowu) skontaktuj się z agencją, w której wykupiłeś wycieczkę "... w agencji - jak zwykle albo manager nie ma, albo jest zajęta i jakby oddzwoni… nikt nigdy nie oddzwonił… w rezultacie ponad miesiąc później przyszedł list z (niedorzeczną) ilością odszkodowanie 4,5 tysiąca rubli i ...
Znowu dzwonię do agencji, Bogomolova w końcu tam jest, mówię: przyjadę do ciebie dzisiaj po pieniądze ... iw odpowiedzi: "ale pieniądze nie są u nas, ale w dziale księgowości" ...
ja: gdzie jest księgowość?
kierownik: nie wiem, najpierw byli pod tym samym adresem, a potem się przeprowadzili, wydaje się, że do innego, dowiem się i oddzwonię..
tak ... w tej chwili ... zajęło mi kolejne 5 dni, aby "rozpoznać adres i numer telefonu" i znowu ŻADEN drań z NT nie dzwonił ani nie przepraszał.. Musiałem zadzwonić do biura NT już po raz enty..
i znowu - nie ma kierownika ... ale przynajmniej podali numer telefonu i adres działu księgowości ... i pracują od 10 do 18 ...
hmm... ale pracuję też od 9 do 18
odpowiedź: to są Twoje problemy, potrzebujesz - prosisz o urlop i rozłączasz się...
PODSUMOWANIE: Pracownicy NT są mili i pomocni do momentu, gdy Twoje pieniądze na wycieczkę przepłyną z Twojej kieszeni do ich, wtedy już nie potrzebują lub są Tobą zainteresowani…
NIEGRYWOŚĆ I NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ - STYL PRACY NATALIE TOURS!!!!