Data zakupu usługi: 02 czerwiec 2012 Pisemny: 07 sierpień 2012
3.0
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур
Kupiłem wycieczkę do Grecji na Krecie. Kupiłem wycieczkę prawie 2 miesiące przed datą wyjazdu. Data wyjazdu zmieniona 4 razy. Dowiedzieliśmy się o ostatniej zmianie lotu na lotnisku. Na lotnisku spędziliśmy 10 godzin. Początkowo, zgodnie z zapewnieniami „słodkich” dziewczyn z TUI i wystawionymi biletami elektronicznymi, musieliśmy wylądować na lądzie przepięknej Krety 26.07.2012 o godzinie 15:40 czasu lokalnego, a jako wynik, dotarliśmy 27.07.2012 o 14:30. Umowa stwierdza - początek wyjazdu: 26.07.2012 koniec: 05.08.2012 10 noclegów. Wyjazd z powrotem o 07.55 05.08.2012. Zadzwoniliśmy do agencji TUI z roszczeniem, skontaktowaliśmy się z prawnikiem kancelarii. Prawnik kancelarii po wysłuchaniu skargi poradził mi, abym nauczył się liczyć. Poproszony o przedstawienie się odpowiedział: „Mogę opowiedzieć ci moją biografię, krótko mówiąc, napisz reklamację, gdzie ją kupiłeś i naucz się liczyć”. Może ma rację i naprawdę musi się uczyć?