|
Autor:
Data zakupu usługi: 21 czerwiec 2019 Pisemny: 25 sierpień 2019 |
|
Biuro podróży: (Omsk) Typ usługi: пакетный тур |
W dniach 4-11 sierpnia 2019 odbył się wyjazd do Europy, do Pragi. I ponieważ Po raz pierwszy poszedłem sam i zdecydowałem się na wykupienie wycieczki przez operatora. Pośrednik w Omsk Travel Planet, za pośrednictwem Biblio Globe w Moskwie. Przelot: Rossiya Airlines - loty bez opóźnień, na czas, lądowanie jest dobre, mimo że w momencie przylotu w Pradze wiał silny wiatr.
Transfer: Zostaliśmy szybko przewiezieni i dowiezieni na lotnisko, wszystkie interesujące nas informacje zostały ogłoszone lub dostarczone osobiście. Pomoc została udzielona przy rejestracji Tax Free.
Wiza: Kupiłem bilet 2 miesiące przed wyjazdem, nie rozumiem dlaczego proces wizowy zaczął się dopiero 3 tygodnie wcześniej? Mieszkamy w regionie, a zasady obowiązujące w Moskwie nie działają na nas. Świadectwo pracy w przygotowaniu 10! dni. To powoduje nerwowość. Mogą nie dać wizy. Bilety lotnicze w przystępnych cenach nie podlegają zwrotowi.
Wycieczki: Koszt wycieczki obejmuje transport i usługi przewodnickie, przewodnicy polecają punkty gastronomiczne w porozumieniu z nimi, przewodnicy prowadzą do sklepów jubilerskich, nawet jeśli wycieczka nie jest związana z tym tematem, i zatrzymują się tam na 30-40 minut. Pod koniec wycieczki przewodnik wyraża chęć pozostawienia kierowcy pieniędzy na herbatę/piwo.
Dokumenty: zgodnie z warunkami Biblio Globus wystawienie dokumentów (ubezpieczenie, bilety itp.) odbywa się w TRZY dni (a właściwie w DWÓCH), obawiałem się, że wizy nie wydadzą. Kupiłem bilety na pociąg, bo można je zwrócić. Przewoźnicy lotniczy znają sytuację na rynku turystycznym, więc im bliżej daty wylotu, tym droższy bilet. Już w drodze dokumenty dotarły do mnie e-mailem. Kierownik pośrednika w Omsku (Planet Travel, dziewczyna) również oskarżyła mnie o wcześniejsze wyjazdy. Wyjazd 4, dokumenty wysłane 2 lutego. Wyszedłem o 2, wcześnie rano.
Podano adresy w Moskwie, gdzie mogę wydrukować dokumenty. Podczas kontaktu z punktem druku wystąpił problem z kompatybilnością programu w efekcie spędziłem w punkcie druku 1,5 godziny, a pracownik był bardzo niezadowolony z rozwiązania problemu z drukiem.
Podsumowując, chcę powiedzieć - SZANOWNI WSPÓŁPRACOWNICY, zaufajcie recenzjom i szanujcie siebie. To touroperatorzy polegają na nas, a nie my na nich. POWODZENIA WSZYSTKIM.