Recenzja biura podróży (Moskwa)

Moja podróż do krainy mitów!

Autor:
Data zakupu usługi: 14 październik 2013
Pisemny: 01 grudzień 2013
7.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы

Chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami z operatora Mouzenidis Travel. Ogólna ocena jest pozytywna, ale są zarówno plusy, jak i minusy.

1) Przed pójściem do biura samodzielnie przestudiowałem stronę internetową firmy. Informacje są przedstawione wystarczająco szczegółowo, ale nie od razu zrozumiałem nawigację. Można zobaczyć cenę wycieczki, ale jestem osobą, która musi wytłumaczyć każdy punkt i przecinek, więc wolę kontakt osobisty. Ale informacje o wizach okazały się bardzo przydatne - od razu możesz zrozumieć, czego się od ciebie wymaga. 2) Zwróciłem się do jednego z moskiewskich biur. Pracowała ze mną menadżerka Janet. Wybór regionu i hotelu zajął dużo czasu. Odpowiedzi na prawie wszystkie moje pytania zostały udzielone szybko i kompletnie. Kilka razy dzwoniłem gdzieś w celu konsultacji, tak jest lepiej niż wprowadzać klienta w błąd. Zatrzymaliśmy się w hotelu Aegean Melathron na Chalkidiki.

Wszystko mi powiedzieli, obliczyli, pokazali zdjęcia - miałam tylko nadzieję, że wszystko będzie tak po prostu. 3) Nie było problemów z wizą. Paszporty otrzymane w wyznaczonym czasie 4) Lot lotniczy Wim, 3 godziny opóźnienia - dowiedzieliśmy się już na lotnisku. Nieprzyjemne, chciałbym być wcześniej ostrzeżony. 5) W Salonikach lotnisko jest małe, pracownicy służby paszportowej są tacy powolni. 2 loty stały w kolejce tylko przez 3 okienka - od dawna!!!! Ale odprawa celna szybko się skończyła. 6) Nie korzystaliśmy z transferu grupowego. Zaprowadzono nas do naszego autobusu, który okazał się ogromnym dwupiętrowym budynkiem. Po opóźnieniu w odjeździe i kolejce przy punkcie kontrolnym nie chcieliśmy czekać i wzięliśmy taksówkę. Prawdopodobnie powinienem od razu zarezerwować indywidualny przelew, ale chciałem zaoszczędzić pieniądze. 7) Hotel całkowicie nam odpowiadał, wszystko było dokładnie takie, jak obiecano. Morze jest cudowne, dużo kwiatów, powietrze czyste, obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo podobała mi się restauracja.

8) Pracownikami operatora w hotelu są praktykanci, młode dziewczyny. Przyjazny, uprzejmy, ale brak doświadczenia, zarówno w komunikacji z klientem, jak i w posiadaniu informacji, wpływa. Pytania „poza standardowym programem z gwiazdką” powodują u nich lekkie otępienie. Spotkaliśmy się z jednym z kierowników firmy i tylko za jego pośrednictwem niektóre problemy zostały rozwiązane. Ale uczciwie trzeba powiedzieć, że przedstawiciele w hotelu zawsze byli na miejscu i pomagali w rozwiązywaniu standardowych problemów. 9) Wycieczki. Odbyliśmy wycieczki mini - VIP (małe grupy); koszt takich wyjazdów jest wyższy niż wyjazdów grupowych, ale warto. Mieliśmy dużo szczęścia z przewodnikami: Olympus i Meteora - Wasilij (bez słów, zakochaliśmy się w nim); Saloniki - Konstantyn (żywa encyklopedia). 10) Zadbaliśmy z wyprzedzeniem o transfer powrotny na lotnisko i zamówiliśmy dla siebie taksówkę (za pośrednictwem touroperatora).

Ponownie nastąpiło opóźnienie o 2 godziny, ale tym razem zostaliśmy powiadomieni i nie zostaliśmy zabrani na lotnisko z wyprzedzeniem. Po raz kolejny, podobnie jak w dniu przyjazdu, byłem przekonany, że lotnisko w Salonikach jest za małe na taki napływ turystów. Hala rejestracyjna była zatłoczona! Jest też ten dziwny system odprawy: w jednym miejscu ważysz swój bagaż i otrzymujesz kartę pokładową. A w zupełnie innym miejscu oddajesz swój bagaż. Oprócz tych kolejek była kolejka do strefy celnej. Kryzys to kryzys, a lotnisko wymaga rozbudowy.

Jak widać, nasze wakacje przebiegły pomyślnie. Oczywiście były niedociągnięcia, ale nie psuły ogólnego obrazu. Życzenia naszej rodziny do operatora: jakoś rozwiązać problem opóźnionych lotów; w hotelu mieć przynajmniej jednego pracownika z doświadczeniem zawodowym (i pozwolić stażystom pomóc i zdobyć wiedzę); pytanie z a / p w Salonikach nie jest dla ciebie, ale nadal; zadbaj o swoich przewodników!