|
Autor:
Data zakupu usługi: 04 grudzień 2010 Pisemny: 13 grudzień 2010 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
Chciałbym zauważyć, jak traktuje się naszego brata w cudownym Egipcie. Odpoczywaliśmy od 4.12. do 11.12 we wspaniałym mieście Hurghada. I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie jedno, ale.
Z hotelu wywieziono nas o 15.25, a wyjazd o 19.30. Odebrano nas z hoteli i zawieziono na lotnisko. Rozpoczęła się rejestracja, po 30 minutach została przerwana i rozpoczęła się huśtawka. Nasz czarter jeszcze nie dotarł i wiedzieliśmy o tym na pewno. Po 2 godzinach przedstawiciel PEGAS powiedział, że nasz lot będzie później, chociaż wiedzieliśmy na pewno, że samolot nie przyleci dzisiaj. Następnie nasze biuro podróży zaproponowało kontynuację rejestracji i przejście do strefy tranzytowej, aby uwolnić się od odpowiedzialności. Huśtawka trwała jeszcze godzinę, kategorycznie odmówiliśmy rejestracji, bo wiedzieliśmy, że dzisiaj nie będzie samolotu (dziwne, dlaczego przedstawiciele biura podróży o tym nie wiedzieli). Zaczęli nas szantażować wodą i bułeczkami, które czekają na nas w strefie tranzytowej.
Po kolejnych 2 godzinach praktycznie przeżuliśmy miejsca w hotelu (5,5 godziny na lotnisku przy stanowisku odprawy) Wszyscy wrócili do hotelu, z kompletnym niezrozumieniem, kiedy będzie lot. Pragnę zauważyć, że turyści wiedzieli więcej niż przedstawiciele touroperatora i zawsze. Następnego ranka załadowano nas do autobusów, chociaż wiedzieliśmy na pewno, że samolot do Hurghady jeszcze nie wystartował. Właściwie w połowie drogi wróciliśmy do hotelu i za trzecim razem bezpiecznie odlecieliśmy.
W tym wszystkim chciałbym zwrócić uwagę na całkowitą niekompetencję pracowników PEGAS na miejscu. Niechęć do pomocy turystom i chęć zaoszczędzenia pieniędzy. Obok nas był lot do Amsterdamu, więc jak tylko został odwołany, wszyscy natychmiast wrócili do hotelu. Musieliśmy praktycznie szturmować przewodników. Moja rada dla Ciebie - żądanie, skandal, jeśli nie chcesz spać w poczekalni z wodą i bułką.