|
Autor:
Data zakupu usługi: 28 grudzień 2017 Pisemny: 04 styczeń 2018 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
- [ ] Od ponad 10 lat korzystamy z usług biura podróży (ja i moja rodzina). Co najmniej 2 wyjazdy rocznie. Na początku bardzo mi się wszystko podobało i była chęć polecania ich usług osobom, które znam. Ale ostatnim razem jedno rozczarowanie. Oczywiście może to być spowodowane całkowitym brakiem profesjonalizmu i nieuwagą nowych menedżerów. Ale żeby nie znać elementarnych informacji na temat wymagań dotyczących dokumentów! Jednocześnie spokojnie weź pieniądze, mówiąc, że wszystko jest w porządku. Czekamy na potwierdzenie. Przez 5 dni każdego dnia sam staram się dowiedzieć, co jest z odpowiedzią. A na 2 dni przed wyjazdem spokojnie ogłosić „twoje dziecko nie ma 1 miesiąca ważności paszportu, odmowa”. W ciągu tych 5 dni można by znaleźć kilka opcji i odlecieć. A wakacje nie zostaną zrujnowane. Uważam, że jeśli popełnisz takie błędy, to przynajmniej nie powinno być problemów ze zwrotem pieniędzy. Napisz oświadczenie, potem wyłóżmy je na kartę, a wtedy okazuje się, że zwrot pieniędzy nastąpi za 3-10 dni roboczych.
Mam możliwość, w oczekiwaniu na zwrot pieniędzy, opłacić kolejną wycieczkę dla 3 osób na innym zasobach, a teraz są one wygodniejsze i bardziej opłacalne niż kontakt z biurem podróży. Ale jest wiele osób, które po prostu nie mają takiej podwójnej kwoty. Ogólnie rzecz biorąc, w podobnej sytuacji mogą pożegnać się z wakacjami? z powodu obojętności i nieuczciwości
Ogólnie rzecz biorąc, nie polecam nikomu tego biura podróży. Już wielu, którzy ze znajomych się odezwali, w rezultacie okazali się niezadowoleni z ich usług. I nawet nie spodziewałem się, że tak można traktować stałych klientów.