Data zakupu usługi: 15 wrzesień 2013 Pisemny: 17 listopad 2013
1.0
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: экскурсионный тур
Tej jesieni byliśmy na rejsie „Urok Adriatyku” z Grupą Pak. Wszystko byłoby dobrze, ale transfer z jednego statku na drugi w Wenecji zepsuł całe wrażenie reszty! My, bez ostrzeżenia, zamiast 4* hotelu Dolphin położonego w centrum kontynentalnej Wenecji (Mestre), który był wskazany w voucherze, znaleźliśmy się na obrzeżach hotelu Russott. Niby też 4*, ale…
- przy temperaturze powietrza na zewnątrz + 5C klimatyzator w pokoju pracował tylko do chłodzenia - ku naszemu oburzeniu recepcjonistka powiedziała, że ich hotel był letni i nie był przystosowany do takich mrozów;
- restauracja była czynna dopiero od 19:00, a w promieniu 2 km nie ma kawiarni ani sklepów;
- w hotelu nie było darmowego internetu;
-minibar był nieskazitelnie pusty;
- w pokoju umyto (!) naczynia jednorazowe.
Nasza grupa (26 osób) była oburzona i odmówiła osiedlenia się w tym sanktuarium. Telefon do Pak Group nic nie dał. Powiedziano nam: „Nic nie możemy zrobić, hotel jest płatny.
Możesz pisać skargi. Następnie..."
Ludzie! Jeśli nie możesz zaangażować się w Pak Group, nigdy się nie angażuj!